וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שלף: "הרגשה חרא, קשה לתפוס את זה"

17.5.2011 / 11:38

בהפועל ת"א מאוכזבים מההפסד לבקעה, ומחכים להחלטה על הגדלת הליגה. אמסלם: "לא הייתי לוקח אפילו שחקן אחד מהם"

אחרי עונה מדהימה שכללה העפלה לחצי גמר גביע המדינה ושליטה כמעט מוחלטת בליגה הלאומית, הפסידה אמש (שני) הפועל תל אביב את אליפות הליגה הלאומית למ.כ הבקעה לאחר הפסד במשחק השלישי, שני בהדר יוסף, והפסד 3:0 בסדרה. בהפועל יחכו בתקופה הקרובה להחלטה של מנהלת ליגת העל האם ברצונם להעלות את הקבוצה לליגה, ולאחר מכן להחלטה של ועדה שכוללת את יו"ר מנהלת הליגה, יו"ר איגוד הכדורסל ויו"ר הועדה המקצועית, שיחליטו האם להעלות אותם ואת עירוני אשקלון לליגה הראשונה.

"הרגשה חרא, אכזבה גדולה מאוד, חשבנו שלפחות את המשחק השלישי ננצח, אני לא מדבר על השניים הבאים, קשה לתפוס את זה", אמר אמש המנהל המקצועי של הקבוצה אורי שלף, "אין לי שום עמדה לגבי עליית הליגה, עד שלא יקבעו מה קורה. לא יקבעו את השינוי כי הכל תלוי בנו, לא באמת רוצים להגדיל את הליגה ל-12. ממה שאני יודע זה שיש עולה אחת, ואנחנו לא עלינו, אף אחד לא פחות עצוב כי הוא יודע שהוא יהיה בעונה בליגת העל. ברגע שיחליטו אחרת נשב ונחשוב".

בהפועל יודעים שאם הקבוצה לא תעפיל לליגת העל, בריאן אוסברי יעזוב כנראה, לאחר שמספר קבוצות בליגת העל לטשו עיניים על השחקן המוכשר. מתן נאור מחזיק בחוזה לעונה נוספת, והוא צפוי להמשיך גם אם הקבוצה לא תעלה לליגת העל. מעמדו של המאמן שרון אברהמי מעורער, והוא לא צפוי להמשיך לעונה נוספת.

בבקעה רוצים לשמור על השלד

בצד השני של הסדרה נמצאת מ.כ הבקעה, שבתחילת העונה כשלה והחליפה שלושה מאמנים לפני שאבי אשכנזי הגיע והצעיד את הקבוצה לליגת העל. בעונה שעברה ויתרה הבקעה על מקומה בליגת העל, אך הפעם לא מתכוון היו"ר מוטי אמסלם והבעלים דורון הרציקוביץ', שהיה חתן השמחה האמיתי אמש, לוותר על הזכות. המאמן אשכנזי צפוי להשיב בקרוב על הצעה להמשיך כמאמן הקבוצה, ואיתו צפויים גם פול דילייני, נועם מטלון, איתי גרינבוים, איתי לב ויחזקאל סקוורר להמשיך.

"הקבוצה היותר טובה, היותר מוכשרת עלתה ליגה, אין ספק", סיכם מוטי אמסלם את הסדרה בשיחה עם וואלה! ספורט, "למרות שכל העולם רצה הפועל וכל התקשורת רצתה, וערוץ טלוויזיה צמוד בכל המשחקים, לרגע לא היה לי ספק שאנחנו יותר טובים והוכחנו זאת. זה מה שאמרנו לשחקנים כל העונה. זו הפעם החמישית שאני עולה מהליגה השנייה לליגת העל, אין לזה אח ורע. בשנה הבאה הבקעה בליגת העל ב-100 אחוז".

על הפועל ועתידה הוסיף אמסלם: "מה שהפועל תל אביב עשתה זה דבר מדהים, אם הייתי צריך לבנות בתחילת העונה קבוצה, לא הייתי לוקח אפילו שחקן אחד מהם. תיקח את הקבוצה הזאת, תחליף את הסמל הפועל תל אביב באחר ובאולם אחר, ותקבל קבוצת מרכז טבלה, בגלל זה מגיע להם כל הכבוד. הרוח של המועדון הזה זה דבר מדהים. הפועל תל אביב תהיה בליגת העל לפי הערכות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully