וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מי היה מאמין שנחגוג?"

17.5.2011 / 8:53

מכבי חיפה חגגה אליפות עד אור הבוקר, הבלם רוצה להמשיך. הקבוצה תנסה להשאיר את רפאלוב עד ינואר: "לא קל למצוא לו תחליף"

ברני ארדוב

צפו בחגיגות האליפות מאתמול. צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה התעוררו לבוקר של מציאות חדשה. אחרי טראומת אובדן האליפות בעונה שעברה במחזור הסיום, במועדון עשו עונה היסטורית כשבניגוד לציפיות בתחילת העונה הצליחו להחזיר את התואר עם סגל חלש יותר. בימים הקרובים אמורה הקבוצה להודיע רשמית על המשך העסקתו של אלישע לוי בקבוצה, ואיתו אמור להישאר גם הצוות המקצועי שעבד איתו העונה. למרות שהבעלים יעקב שחר הכריז כי יודיע על מינוי המאמן רק לאחר משחק הגביע בשבוע הבא, ייתכן שהמאמן יקבל הודעה מוקדמת יותר, עוד השבוע.

שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות עם מאמנם אלישע לוי. ברני ארדוב
אמור להמשיך, ואיתו גם הצוות המקצועי. אלישע לוי/ברני ארדוב

המסר שהעביר אתמול שחר באסיפה המסכמת לקראת משחק האליפות חלחל כנראה היטב לשחקנים. "שיחקנו כמו פילים בקרקס", אמרו אתמול שחקנים בקבוצה, עם רמיזה לגבי האסיפה שערך שחר. "לא שכחנו את טראומת האליפות וידענו מה צריך לעשות כדי לזכות בתואר, גם אם הכדורגל במחצית הראשונה היה פחות יפה ועברנו לשחק על כדורים ארוכים. עברנו עונה מפרכת שבה רבים פסלו אותנו מהרגע הראשון. מה שחשוב הוא שהחזרנו את תואר האליפות הביתה".

ביום רביעי הבא ייערך גמר גביע המדינה, ממנו ייעדר כאמור אייל גולסה שספג אתמול את הצהוב החמישי שלו העונה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות/ברני ארדוב

בימים האחרונים עלתה אפשרות לפיה בחיפה ינסו לשכנע את ליאור רפאלוב להישאר עד חודש ינואר ולהמשיך בקבוצה עד אחרי שלב הבתים. לרפאלוב חוזה לעונה נוספת, ובכל מקרה יהיה ניתן לשחררו בינואר תמורת פיצוי כספי. גורם בקבוצה אמר אמש: "זה לא הזמן לעסוק בעונה הבאה, אבל ברור שאנחנו רוצים שרפאלוב ימשיך איתנו. לא פשוט למצוא לשחקן כזה תחליף". ככל הידוע, שחר מתכוון לדרוש עבורו, לפחות כסכום ראשוני, שני מיליון יורו.

רפאלוב אמר אתמול: "אני מודה לכולכם על שבחרתם בי לשחקן העונה. זה מרגש אותי וזה היה החלום שלי מאז שהייתי ילד". בקבוצה מצפים שעידן ורד, שעשה אתמול שינוי גדול במשחק לאחר שנכנס, ייכנס לנעליו של רפאלוב לאחר שיעזוב.

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב עם חברתו בחגיגות האליפות. ברני ארדוב
"מודה לכולם שבחרו בי". ליאור רפאלוב עם ארוסתו/ברני ארדוב

תומר חמד עדיין שוקל את ההצעה ממכלן

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם שי מימון מתכוון לבקש בקרוב לעזוב את הקבוצה, וזאת בעקבות העובדה שחיפה כבר החלה לחפש שחקני הגנה ומתכוונת בין היתר לשדרג את הבלם סארי פלאח, שיעלה מהנוער. למימון חוזה לעונה נוספת ואם יעזוב ייתכן שקבוצה אחרת תרכוש את כרטיסו.

גוסטבו בוקולי אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה אחת, למרות שהוא דורש חוזה לשנתיים אם אופציה לפרישה בשלישית. ייתכן שהאופציה תירשם לגבי העונה השניה. תומר חמד אמר אתמול למקורביו: "אני עדיין שוקל את ההצעה שקיבלתי ממכלן. לאחר משחק הגביע אודיע סופית היכן אשחק בעונה הבאה".

גם אריק בנאדו ממתין למשחק מול הפועל תל אביב, לפני שייפגש עם שחר לגבי עתידו. הבלם יודיע בפגישה עם הנשיא כי הוא מסוגל להמשיך עונה נוספת. סוכניו של סיידו יאיא דרשו לאחרונה הבהרות בנוגע למעמדו, משום שבסוף החודש תפוג האופציה על האפשרות להחתמתו לשלוש שנים נוספות. בחיפה ביקשו להמתין עד גמר הגביע ואחריו יודיעו על מימוש האופציה. פיטר מסיללה, ג'ון קולמה ו-ולדימיר דבאלישווילי אמורים גם הם לעזוב. קולמה סיכם בעירוני קריית שמונה, אבל לא חתם ומחכה להצעה טובה יותר.

דבאלישווילי אמר לחבריו כי הוא מאוכזב מהשכר שהוא מרוויח בחיפה ורוצה להתקדם מבחינה כלכלית. חיפה עשויה לפנות לשלומי ארבייטמן אם יחליט לחזור לישראל, כשגם ויאם עמאשה הוזכר כמועמד, אם יעזוב את קריית שמונה.

משומר: "חשוב שהקהל היה איתנו גם ברגעים הקשים"

"ההרגשה מדהימה. בתחילת העונה לא שיחקתי, אבל חצי העונה האחרונה הייתה טובה והצלחתי להשתלב יפה בקבוצה", אמר אתמול תומר חמד ששמר על צניעות. "אני רוצה לומר תודה לקהל שליווה אותנו. הוא חלק חשוב בתוך ההצלחה הזאת. חשוב שנשמור על איפוק מסוים עד גמר הגביע, כי אנחנו רוצים לזכות בדאבל".

אייל משומר הוסיף: "אין ספק שעשינו עונה גדולה. אחרי איבוד האליפות בעונה שעברה היה חשוב לנו להחזיר לאוהדים. חשוב שהם היו איתנו גם ברגעים בפחות טובים".

"אני עדיין שחקן צעיר, ואין יותר מתוק מלזכות באליפות שנייה בתוך שלוש שנים", אמר אתמול מוחמד גדיר, שהוסיף: "התפאורה הייתה מושלמת. יש לנו אוהדים מדהימים".

אריק בנאדו שחגג אתמול בפאב בבעלות אחיו, תום בנאדו, סיכם: "האליפות הזאת הכי מתוקה שיש. מי היה מאמין שאחרי מה שעברנו בתחילת העונה נחגוג היום. אין ספק שזה אחד הרגעים היפים בקריירה שלי".

השחקנים חגגו, חלק מהאוהדים כעס

אוהדים רבים של הקבוצה כעסו אתמול כשלא הורשו להיכנס לחלק ממקומות הבילוי, בשל עומס ובשל הסכנה שיתרחש אסון. האוהדים, שביקשו מהשחקנים לצאת ולחגוג איתם באופן מסודר, יאלצו לחכות לחגיגות הרשמיות שייערכו לאחר המשחק מול הפועל תל אביב.

גוסטבו בוקולי עזב אתמול את מרכז הבילוי, אבל בדרך הביתה נחסם באחד הכבישים על ידי האוהדים והתבקש לחגוג איתם. בוקולי הודה לאוהדים ואמר להם: "אני רוצה להמשיך גם בעונה הבאה", ועזב את המקום לאחר מספר דקות.

גם גיורגי דרסיליה ומשפחתו התעכבו בדרך כשנתקלו באוהדים. ג'ון קולמה נראה אתמול שפוף בעקבות היחס שהוא מקבל לאחרונה וזכה לקריאות עידוד מהקהל ואמר: "אני הולך לחגוג כמו כולם. יש לי כמה הצעות, נראה מה יהיה". אלישע לוי הגיע גם הוא למרכזי הבילוי ושמע מהאוהדים כי הם רוצים שיישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully