וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת יפן לא תשתתף בקופה אמריקה

נראה לכם מוכר? אתם לא טועים. ההתאחדות היפנית מודיעה על ביטול בפעם השנייה בששה שבועות. קוסטה ריקה תקבל זימון

נבחרת יפן לא תשתתף ככל הנראה בטורניר הקופה אמריקה בסופו של דבר. נבחרת הסמוראים הכחולים לא הצליחה לקבל את השחרור המיוחל של שחקניה המשחקים בקבוצות אירופיות, וביסוס הנבחרת על שחקנים מהליגה היפנית בלבד, ה-J ליג, לא מתאפשר שלאחר הצונאמי הקשה שפקד את המדינה כיוון שהליגה ביפן ממשיכה להיות משוחקת בתאריכים אלה.

הפרישה של יפן מהטורניר, שייערך בין התאריכים 1 ל-24 בחודש יולי הקרוב בארגנטינה, היא בפעם השנייה בששה שבועות. כזכור, לאחר אסון הטבע הקשה שפקד את המדינה הודיעה הנבחרת שהיא תתקשה לארגן את השורות, אלא שלאחר זמן מה הצליחה לחזור בה מהודעתה וטענה שתשתתף.

כעת הגיעה הודעת הביטול השנייה. "אני מצטער מאוד שאנחנו מתחרטים ושאנחנו צריכים להודיע שוב כי נבחרת יפן לא תוכל לקחת חלק בקופה אמריקה", אמר נשיא ההתאחדות הכדורגל היפנית ג'ונג'י אוגורה בהודעה שמסר. "למרות שהמועדונים האירופיים מבינים את המצב שלנו, רובם לצערנו אמרו לנו שהם לא יכולים לשחרר את השחקנים היפנים המשחקים בשורותיהם".

בהתאחדות הכדורגל של דרום אמריקה האחראית בין היתר על ארגון הטורניר הודיעו שהיא תנסה לזמן את נבחרת קוסטה ריקה כדי שזו תתפוס את מקומה של יפן בטורניר, ותצטרף בכך לבית א' של התחרות, בו משחקות גם המארחת, ארגנטינה, וכן בוליביה וקולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully