וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס מודה: "הטרייד של פרקינס היה טעות"

מאמן הסלטיקס מתחרט בדיעבד על עזיבת הסנטר בפברואר: "היה קשה לעשות את הטרייד דווקא באותה תקופה"

בבוסטון עדיין מלקקים את הפצעים מההדחה הכואבת מול מיאמי בסיבוב השני בפלייאוף. דוק ריברס הודה היום (שני) שהטרייד במהלך העונה - ששלח את קנדריק פרקינס ונייט רובינסון לאוקלהומה סיטי, ובתמורה הסלטיקס קיבלו את ג'ף גרין וננאד קרסטיץ' - נעשה בשלב לא נכון של העונה.

"בואו נגיד את זה ככה: בדיעבד, הייתי מחכה עם זה עד סוף השנה", אמר ריברס על הטרייד שספג ביקורות קשות, "אני עדיין חושב שלג'ף גרין יש אפשרות להיות אצלנו שחקן חמישייה, ובעתיד הוא יהיה יופי של כדורסלן, וגם קרסטיץ' יוכל לעזור, אבל לעשות את הטרייד בזמן הספציפי שעשינו אותו - זה היה קשה עבורנו".

המהלך לא רק פגע באיזון הקבוצתי של הקבוצה (לקח לה הרבה כוח מתחת לסלים), אלא גם פגע בסלטיקס במחינה חברתית, מאחר שפרקינס היה אהוב מאוד בחדר ההלבשה, ועזיבתו הייתה מכה מוראלית לקבוצה שרצה ביחד תקופה ארוכה.

"בנוסף לכל, הוספנו לקבוצה חוליות חדשות שניסו להשתלב", הוסיף ריברס, "ויותר מדי דברים השתנו בקבוצה, שהיתרון הכי גדול שלה היה ההמשכיות. שיקגו הייתה קבוצה חדשה, ומיאמי הייתה קבוצה חדשה. ברגע שעשינו את הטרייד, איבדנו את היתרון שלנו עליהן".

ריברס גם הוסיף שהכימיה המצוינת שהייתה לשאקיל אוניל עם שאר השחקנים הייתה זו שאפשרה לו לאשר את שחרורו של פרקינס. "כשעשינו את הטרייד, הפציעה של שאק נראתה מינורית", הודה ריברס, "כולם, כולל הרופאים ושאק בעצמו, היו בטוחים שהוא יחזור עוד ארבעה-חמישה שבועות. לא תיארנו לעצמנו שהוא לא יחזור תקופה כל כך ארוכה. בסופו של דבר, זה גם פגע ברונדו, שבלי שאק לא יכול היה לעשות את הדברים בלעדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully