וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטנקו: "נהיה מרוצים מהעונה רק אם נזכה באליפות"

מאמן אס"א ת"א מאמין בקבוצתו לפני המשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר-יד מול מכבי ראשל"צ (ג', 19:45, ספ' 5)

יח"צ - חד פעמי

מכבי ראשון לציון ואס"א תל אביב יתעמתו מחר (שלישי, 19:45, שידור ישיר בספורט 5) לקרב מכריע על אליפות ליגת העל בכדוריד. סדרת הגמר המותחת נמצאת במצב של 2:2, וכל הכרטיסים למשחק הגורלי בבית מכבי בראשון לציון נמכרו מראש.

אס"א השאפתנית חולמת לקטוע את ההגמוניה של עיר היין ולזכות באליפות שנייה בתולדותיה אחרי שזכתה ב-2002, אבל הצהובים יהיו פייבוריטים בזכות יתרון הביתיות, ובזכות העובדה שבמקרה של שוויון הם יוכתרו כאלופים בזכות הפרש שערים עדיף בסדרה.

אס"א כבר שברה העונה כמה שיאים. היא הדיחה את הפועל ראשון לציון לראשונה מזה 22 שנה מגמר הפלייאוף, קבעה שיא של משחקים שהסתיימו בשוויון (יחד עם האדומים מראשון לציון), ועשתה זאת עם סגל שבו יש רק זר אחד (מריו סאריץ' המצוין), לעומת שתי הראשוניות והרצליה ששיחקו עם שלושה זרים, אבל במשחק הרביעי בו הייתה יכולה להבטיח את האליפות היא הפסידה בבית 36:28.

"מכבי רצתה יותר והייתה אגרסיבית יותר", אמר מאמן אס"א אולג בוטנקו על המשחק הקודם. "מכבי היתה פייבוריטית לפני פתיחת הסדרה, ועכשיו היא שוב הפכה לפייבוריטית כשהמשחק אצלה, אבל גם בסדרת חצי הגמר וגם מוקדם יותר בסדרה הזאת גנבנו את הביתיות, ואנחנו לא מפחדים. כיום אנחנו שווי כוחות למכבי, ונהיה מרוצים מהעונה רק אם נזכה באליפות. ניתן להם קרב".

יו"ר מכבי ראשון לציון, יוסי גבע, אמר: "יהיה משחק בין שתי קבוצות חזקות והכל יכול לקרות. אס"א ניצחה בחצי הגמר את הפועל ראשל"צ, שהיתה אחת הפייבוריטיות לתואר, והיא תהיה אלופה ראויה אם תזכה. אני מקווה שיהיה משחק ספורטיבי והוגן, עם אותה אווירה מחשמלת שהיתה עד עכשיו במשחקי הסדרה. אני מאחל לכדוריד הרבה ימים עם כזה ביקוש לכרטיסים. עשינו צעד קדימה מהבחינה הזאת וזה כבוד גדול לענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully