וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביליו יפו ואסי גלבוע עלו למשחק העלייה ללאומית

הרביעית בדרום גברה 1:3 על קרית מלאכי, השנייה בצפון שרדה בפנדלים אחרי 1:1 עם עפולה, והשתיים ייפגשו למשחק מכריע

שני משחקי ההעפלה לליגה הלאומית נקבעו הערב (שני), אחרי שמכבי קביליו יפו ואסי גלבוע ניצחו בעוד משחק פלייאוף, הראשונה במחוז הדרום והשנייה במחוז הצפון, והשתיים ייפגשו במגרש נייטרלי על הזכות לפגוש במשחק העלייה את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בלאומית, במטרה להצטרף להפועל ירושלים ומכבי אום אל פאחם שכבר עלו.

מכבי קרית מלאכי - מכבי קביליו יפו 3:1

הקבוצה מיפו, שסיימה את העונה רק במקום הרביעי בטבלה וגברה בסיבוב הקודם 3:2 על בני אילת בסיום דרמה גדולה, עשתה עוד צעד לעבר העפלה מפתיעה ללאומית. אלירן אסאו נתן יתרון ראשון לקרית מלאכי בדקה ה-27, אבל יאיר כהן איזן דקה לפני המחצית, ובדקה ה-48 השלים ליעד ברקוביץ' מהפך. המקומיים ניסו להשוות אך סוהיב פרג' סגר עניין בדקה ה-86 ושלח את יפו למשחק העלייה.

אסי גלבוע - הפועל עפולה 1:1 (5:6 בפנדלים)

השנייה בטבלת הצפון, שטיילה בסיבוב הקודם עם 1:4 על עירוני טבריה, הזיעה הפעם במשך 120 דקות מול שכנתה לעמק וחגגה עם אוהדיה בתענכים. יניב דרעי העלה את אסי גלבוע ליתרון בדקה ה-31, ובדקה ה-64 היה נדמה שהמקומיים ישייטו לניצחון אחרי הרחקתו של יובל שואט, אלא שרונן שוורצמן איזן בפנדל דרמטי בדקה ה-88 והקבוצות הלכו להארכה, בסיומה נקבע דו קרב פנדלים, בו ניצחה אסי גלבוע 5:6 ורשמה ניצחון מתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully