וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תועמד לדין בגיל התפרעות אוהדיה

16.5.2011 / 18:09

לאחר שהודחה הקבוצה בידי גלבוע/גליל ברבע גמר הפלייאוף, תקפו אוהדי חולון את השופטים כשהם מקללים ויורקים עליהם

ערב לא פשוט עבר אתמול (ראשון) על הפועל חולון. ההפסד של הקבוצה לגלבוע/גליל במסגרת משחק מספר 4 בסדרת הפלייאוף סיים לקבוצתו של דני פרנקו את העונה (גלבוע/גליל ניצחה את הסדרה 1:3 ועלתה לפיינל פור), והאוהדים שמילאו את אולם הפחים במטרה לעודד את קבוצתם התקשו לקבל את רוע הגזירה. על פי דו"ח השופטים שהוגש לאיגוד הכדורסל, הותקפו השופטים בתום המשחק על ידי האוהדים כשהיו בדרכם למונית שחיכתה להם בחוץ.

"בתום המשחק, כאשר יצאנו לכיוון רכבנו בחנייה, התגודדו סביבנו אוהדי הפועל חולון, והחלו לדחוף אותנו,לקלל, לגדף, ולירוק עלינו", נכתב בדו"ח שהוגש על ידי השופטים. "אחד מהאוהדים בעט בתיק השופט שהחזיק השופט רומנו דוד, שלוש פעמים בדרכו לרכב, ואוהד נוסף התקרב ובמרחק של חצי מטר ירק לשופט רומנו דוד בפרצופו. חמור מאוד, שאף שוטר לא ליווה את יציאת שופטי המשחק, ובמקום זה היו סדרנים שלא הצליחו להשתלט על האוהדים". חולון תועמד לדין על האירוע ביום חמישי הקרוב, כמו גם על האירועים ממשחק מספר 2 בסדרה, עליהם היתה אמורה לעמוד לדין בשבוע שעבר.

מהפועל חולון נמסר בתגובה: "המקרה שארע התרחש מחוץ לאולם וככזה הוא באחריותה של המשטרה. זהותו של אותו אוהד ידועה למשטרה והיא תדאג למצות עימו את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully