וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אשקלון: "אין אינדיקציה באיזה ליגה נשחק"

16.5.2011 / 15:43

באשקלון אמנם ירדו ללאומית, אך מחכים להודעה על הקפאת הליגות. אבי נמרודי: "ליגה של 10 קבוצות זה רע לכדורסל"

אחרי שמונה עונות רצופות בליגה הראשונה, ירדה אמש (ראשון) עירוני אשקלון לליגה הלאומית לאחר הפסד 3:1 בסדרת ההשרדות מול מכבי חיפה. אנשי הקבוצה לקחו קשה את הירידה ללאומית, אך שומרים על אופטימיות בשל רצון המנהלת להגדיל את הליגה בעונה הבאה ל-12 קבוצות, "אין לנו שום אינדיקציה לגבי הליגה בה נשחק בשנה הבאה", אמר היום לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה עו"ד אבי נמרודי ,"אנחנו מודעים לכוונת המנהלת להגדיל את הליגה, אני לא בטוח ומשוכנע שזה יסתדר לגבי היכולות הכלכליות של קבוצות אחרות, אני מעריך שההחלטה תתבהר בשבועיים הקרובים. המנהלת לא אמרה לנו בינתיים כלום, ולא הודיעה לנו באיזה ליגה נשחק".

בכל מקרה באשקלון מתכוונים להעמיד גם בעונה הבאה קבוצה ראויה בזכות הבעלים יוסי דהאן, "יוסי דהאן לא הודיע, לפחות לא באוזניי, שהוא לא ממשיך בקבוצה, מזה אני נוטה להבין ולהאמין שיוסי דהאן ישאר חלק מהקבוצה, אני לא רואה מצב שהוא עוזב אותנו", מוסיף נמרודי, "אני חושב שזה יהיה נכון לחכות לגבי שדברים יתבהרו לגבי הליגה שבה נשחק בעונה הבאה ואז נתחיל לכלכל את צעדינו. בכל מקרה אם נרד ליגה אנחנו נעמיד קבוצה שתתמודד על העלייה, ואם נישאר, נעמיד קבוצה לגיטימית כמו בשמונה העונות הקודמות בליגת העל".

יו"ר אשקלון שחתם אמש שנתיים בקבוצה, הוסיף את דעתו האישית לגבי מבנה ליגת העל: "אולי זה נשמע מצחיק אחרי שירדתי ליגה, אבל אני בהחלט חושב שליגה של 10 קבוצות זה דבר רע לכדורסל הישראלי, מכמה טעמים כשהבולטים בהם היכולות המוגבלות של שחקנים ישראלים להשתלב בליגת העל, אם יהיו עוד 2 קבוצות יהיה אפשרויות לשחקנים להשתלב ברמות הגבוהות ביותר ושחקנים לא יצטרכו ללכת ללאומית. שלושה סיבובים בליגה של 10 קבוצות זה דבר רע, משעמם, מתיש וחסר עניין. ליגה של שלושה סיבובים בלי חופשת כריסמס זה לא טוב לשחקנים, לא טוב לציבור, הייתי מעדיף לחזור למתכונת של שני סיבובים עם 12 קבוצות, זה המבנה הטוב והראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully