וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "הכל התחיל מההגנה"

הגארד של שיקגו שיבח את חבריו, שעצרו את וויד ולברון על 33 נקודות ביחד. ג'יימס: "חייבים לפתור את בעיית הריבאונד"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ההייפ האדיר סביב מיאמי אחרי שזו חלפה על פני בוסטון ללא בעיות מיוחדות, לא הרשים את שחקני שיקגו בולס ואת מאמנה טום תיבודו והלילה (בין ראשון לשני) הבולס הביסו את הקבוצה מפלורידה 82:103. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ב-48:48, אבל 24 הדקות הבאות היו שייכות לקבוצה הביתית. בדקות האחרונות, כשהתוצאה תפחה, האוהדים המקומיים אף התחילו לקרוא לכיוון מיאמי: "OVER-RATED" (מוערכים יתר על המידה).

דרק רוז שנראה לא מרוכז בפתיחה ואיבד שלושה כדורים, אמר במחצית: "אסור לאבד כדורים כאלו נגד יריבה כזו כי זו קבוצה מסוכנת מדי כשהיא משחק נגדך במגרש פתוח. אני לוקח את זה על עצמי, אני הרכז. אני חייב לשחק יותר טוב". ה-MVP של הליגה אמר ועשה. עד הסיום הוא קלע 28 נקודות והוליך את הקבוצה שלו ל-0:1.

רוז אכן היה הקלע הבולט, אבל לא פחות טוב ממנו הלילה היה לואל דנג, שקלע 21 נקודות והוסיף הגנה מצוינת על לברון ג'יימס. הפורוורד האנגלי עצר את הכוכב של ההיט על 15 נקודות ב-33 אחוזים מהשדה ואמר בסיום: "כשאתה מגן על שחקן כזה כל הקבוצה צריכה להיות מרוכזת. היו רגעים שהחלפנו את השמירה תוך כדי התקפה והיו רגעים שעשינו עליו דאבל-טים. הגבוהים שלנו היו מצוינים והכריחו אותו לצאת החוצה".

לאגף הריבאונדים הייתה משמעות חשובה מאין כמוהה בכל הנוגע לתוצאה הסופית. הבולס ניצחו שם 33:45 וחשוב מכך קלעו לא פחות מ-31 נקודות מהזדמנות שנייה, זאת אחרי שז'ואקים נואה וחבריו אספו 19 ריבאונדים בהתקפה. "אתה משקיע בהגנה, מכריח אותם לקחת זריקות קשות, אבל לוקחים את הריבאונד בהתקפה ועושים סלים קלים", אמר לברון המתוסכל, "אנחנו חייבים לחשוב על דרך לפתור את הבעיה הזו".

נואה היה פעלתן כהרגלו, קלע 9 נקודות, אסף 14 ריבאונדים ואמר בסיום: "אף אחד לא האמין שנוכל להיות במקום בו אנחנו נמצאים ובעמדה הזו. אנחנו לא מתרכזים בשבחים או בביקורות, אלא רק במה שאנחנו צריכים לעשות. זה רק המשחק הראשון, יש עוד דרך ארוכה ולעולם לא נזלזל ביריבה שלנו".

נשיא פיניקס סאנס יצא מהארון

נשיא פיניקס סאנס, ריק וולטס, נפגש לאחרונה עם חלק מחבריו, עמיתיו לעבודה ועיתונאי אחד ויצא מן הארון. "זו אחת מהתעשיות האחרונות בהן הנושא הזה עדיין מחוץ לגבול", אמר וולטס, "לאף אחד לא נוח לדבר על זה".

על פי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", וולטס שוחח על היותו הומוסקסואל עם הקומישינר של ה-NBA, דיוויד סטרן, שחקן הסאנס סטיב נאש, שחקן העבר ביל ראסל ומספר אנשים אחרים. וולטס עבד כמה שנים במשרדי הליגה ולכן מכיר היטב את סטרן. בנוסף הוא היה פעיל מאוד בהקמת שבוע האולסטאר ובנושאים שיווקיים אחרים.

ב"טיימס" דיווחו שסטרן היה בטוח שוולטס רוצה להיפגש איתו כדי להתיעעץ איתו בנושא מקצועי, אבל שהוא כלל לא הופתע מהיציאה של עמיתו מהארון. נאש אמר: "מי שלא מוכן לזה צריך להדביק את הפער. ריק עשה טובה גדולה לכל מי שלא מוכן לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully