וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "נדאל הוא עדיין מלך החימר"

הטניסאי הסרבי שמדהים את העולם פירגן ליריבו לקראת מה שצפוי להיות הקרב הגדול באמת בין השניים ברולאן גארוס

כבר אי אפשר לדעת איזה מההישגים של נובאק דג'וקוביץ' מדהים יותר השנה: מאזן של 0-37 העונה, רצף של 39 ניצחונות ובעיקר העובדה שהוא גבר על רפאל נדאל בארבעה משחקי גמר השנה, שניים מהם על חימר. דג'וקוביץ' הוא למעשה השחקן השלישי בהיסטוריה שניצח את נדאל על חימר יותר מפעם אחת אחרי רוג'ר פדרר וגאסטון גאודיו. הטורניר הקרוב של דג'וקוביץ' ונדאל יהיה הרולאן גארוס, ובמידה והסרבי ירשום שם הישג טוב יותר מהספרדי, הוא גם ימצא את עצמו במקום הראשון בעולם בסיומו של הגרנד סלאם בפריז.

ובכל זאת, דג'וקוביץ' החליט לפרגן לשור ממאיורקה אחרי שגבר עליו בגמר טורניר המאסטרס ברומא ואמר: "רפאל נדאל הוא עדיין מלך החימר, והוא השחקן הטוב ביותר אי פעם על המשטח הזה. נכון שניצחתי אותו פעמיים בשמונה ימים על החימר וזה הישג בלתי רגיל עבורי. זה נותן לי המון ביטחון, אבל צריך לזכור שמדובר בשני טורנירים בעוד שהוא שלט על החימר במשך כל כך הרבה שנים".

דג'וקוביץ' התייחס גם לניסיון שבירת שיאו של ג'ון מקנרו, שפתח את עונת 1984 עם 42 ניצחונות רצופים. כמו כן, במידה והוא ימשיך להדהים ויזכה ברולאן גארוס הוא ישווה את שיאו של גיז'רמו וילאס הארגנטינאי העומד על 46 ניצחונות ברציפות. "זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מההיסטוריה ולהשתייך למועדון מכובד הכולל שחקנים כמו פדרר, נדאל, מקנרו ולנדל".

דג'וקוביץ' בן ה-23 גם התייחס ליכולת שלו באופן כללי וסיפר אחרי הזכייה הטרייה ברומא: "הכל התחיל מגביע דייויס. עשיתי כמה שינויים אבל אפשר להגיד שלאורך כל השנים הייתי בתהליך של למידה. עבדתי קשה וחיכיתי שיום אחד הכל יעבוד ויתפרץ החוצה. ניצחתי בעבר בתחרויות גדולות, אבל מעולם לא שמרתי על יציבות ולא הייתה לי גישה מנטלית נכונה מול השחקנים הגדולים בסבב. הפסדתי בהרבה משחקי גרנד סלאם ומאסטרס לפדרר ולנדאל כי פשוט לא היה לי ביטחון. גביע דייויס תרם לי המון כי הוא גרם לי לא לחשוש מההפסדים אלא לחשוב על הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully