וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מתלבטים אם לשחק באירופה בעונה הבאה

16.5.2011 / 10:22

הסיבה: העלות הגבוהה של כ-600 אלף שקל הכרוכה בהשתתפות ביורוקאפ. ההחלטה צריכה להתקבל עד הפיינל פור

במכבי ראשון לציון חגגו לתוך הלילה את העפלת הקבוצה אמש (ראשון) לפיינל פור לראשונה מאז עונת 2005/06. בראשון לציון יצטרכו לקבל הכרעה כבר בימים הקרובים בקשר להשתתפות הקבוצה באחד המפעלים האירופים בעונה הבאה. הסיבה: הוראה מטעם מנהלת הליגה, לפיה קבוצה שלא תודיע על ויתור על אירופה לפני הפיינל פור, ותחליט בכל זאת שלא להשתתף, תיקנס בסכום גבוה. הקבוצה אמורה להשתתף ביורוקאפ, ותשקול פנייה לעיריית ראשון לציון כדי שתעזור עם עלות ההשתתפות במפעל, שעומדת על כ-600 אלף שקל.

הצוות המקצועי העניק לשחקנים מספר ימי חופש והקבוצה תחזור להתאמן רק ביום רביעי, שישה ימים לפני חצי הגמר מול מכבי תל אביב. "אנחנו האמנו לאורך כל הדרך שאנחנו יכולים להגיע לפיינל פור", אמר לאחר המשחק ריימר מורגן, שחקן הקבוצה והוסיף ש"הרבה קבוצות, פרשנים ומאמנים פקפקו בנו, אבל אנחנו ידענו שאנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה".

על הקאמבק הגדול מול בני השרון אמר מורגן: "מעולם לא חזרתי מכזה פיגור כל כך מאוחר וזה מראה איזה לב גדול יש לנו. השחקנים לא ויתרו והמשיכו עד לניצחון".

מורגן כבר הספיק לשחק בשני פיינל פורים בעבר במדי מכללת מישיגן סטייט והוא מלא ביטחון שניתן לעשות זאת גם מול סגנית אלופת אירופה: "כולם חושבים שאנחנו האנדרדוג, אנחנו נבוא כמו קבוצה ונקווה לנצח. נבוא ביום רביעי לאימון הבא, ונתחיל להתכונן למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully