וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי ניילון: "לא רוצה לשחק בישראל יותר"

16.5.2011 / 9:40

כוכב בני השרון מסכם עונה מאכזבת, ומכריז על סיום דרכו בארץ. מעמדו של שמיר מעורער, אהרוני וגודס מועמדים להחליפו

פניהם של אנשי הנהלת בני השרון והשחקנים בסיום משחק ההפסד הדרמטי 105:95 למכבי ראשון לציון, שגמר את העונה לקבוצה, סיפרו את מה שעבר עליהם העונה. מהבטחה גדולה, להפסד 3:1 ברבע גמר הפלייאוף ועונה שלישית ברציפות ללא פיינל פור. בבני השרון מתכוונים כבר בימים הקרובים לקבל החלטות לגבי העונה הבאה, כשהבעלים לני רקנאטי צפוי להחליט על גודל תמיכתו, ולאחר מכן יוכל היו"ר אלדד אקוניס להתפנות להכנות המקצועיות כדי לנסות ולהביא שוב את הקבוצה להצלחה.

מעמדו של המאמן דן שמיר בקבוצה מעורער, כשבבני השרון מאוכזבים מאוד מהתוצאות שהביא ומטילים עליו חלק לא קטן באשמה באי ההגעה לפיינל פור. לשמיר יש חוזה לעונה הבאה, אך לא מן הנמנע שבקבוצה יגיעו עמו לסיכום על סיום עבודתו כבר בתקופה הקרובה. עוזרו אורן אהרוני הוא בין המועמדים הבולטים לאימון הקבוצה כשגם שמו של גיא גודס הוזכר.

בהקשר לסגל השחקנים: שון ג'יימס, לי ניילון ופילברטו ריברה יעזבו בטוח, כשגם עלותו של דן גרונפלד צפויה לגרום לעזיבתו, "קשה לי לדעת מה יהיה העתיד שלי", אמר אמש גרונפלד בסוף המשחק, "להיות כאן בישראל הייתה חוויה נהדרת בשבילי, אני אשב בקרוב ואחליט לאן אני הולך".

ניילון: "התייחסו אליי טוב כאן, חוץ מהשופטים"

מי שהתפנה לסכם בסיום המשחק את דרכו בקבוצה הוא הכוכב לי ניילון. "אני לא רוצה לשחק בישראל יותר, השופטים סימנו אותי, אז אני מרגיש רע שאני צריך לסיים את העונה כפי שסיימתי", קבע ניילון, "כל הקבוצה שלי דיברה נגד השיפוט אז אני חושב שהשופטים הרגישו שאנחנו נגדם, וזה דבר אחד לשחק נגד הקבוצה שמולך, אבל גם השופטים היו נגדנו. השופטים הכריעו משחקים וזה לא טוב, כי זה החיים שלנו, זה מה שאנחנו עושים. השופטים צריכים לתת לנו להכריע את המשחקים. לגבי ישראל, אני אוהב את המדינה הזאת, התייחסו אליי טוב חוץ מהשופטים. האוהדים בכל מקום מעריכים אותי, ככה שזה בשבילי יותר חשוב מהאליפות שבאתי לזכות בה.".

ניילון שהצהיר בתחילת העונה על רצונו לקחת אליפות המשיך בקו התקיף נגד השופטים: "כואב לי שלא הגענו לפיינל פור. השופטים שיחקו תפקיד מאוד משמעותי בהרבה משחקים העונה, אני חושב שהם דפקו אותנו היום שוב. אני מוריד את הכובע בפני ראשון, ומאחל להם בהצלחה בפיינל פור, אבל בסופו של דבר מי שצריך להכריע את המשחקים הם השחקנים ולא השופטים. אני חושב שהדיבורים על השופטים דפקו אותנו. הייתי יכול להבין למה אם זה לא היה האמת, אבל הדברים קרו כפי שהם קרו. ברחוב האנשים כל הזמן אומרים שהשופטים דופקים אותנו, ואני חושב שהמנהלת צריכה לקנוס שופטים כמו שהיא קונסת שחקנים. אם שחקן מקבל שתי טכניות הוא נקנס, אז ככה צריך גם עם השופטים".

ניילון סיכם את העונה של קבוצתו במבט לאחור: "בני השרון של העונה היא טובה יותר מהקבוצה ששיחקתי בה בפעם שעברה ואז הגענו לפיינל פור. שינו את השיטה והלכו לפלייאוף, בפעם שעברה ארבע הראשונות הלכו לפיינל פור. שלחו אותנו לפלייאוף, ומישהו צריך לנצח, באתי לזכות באליפות אבל הרבה שחקנים באים לקחת פה אליפות ולא מצליחים. אני מחכה רק להמשיך הלאה בקריירה שלי".

ולבסוף העניק תחזית לגבי סיכויי יריבתו בפלייאוף בפיינל פור: "אני לא חושב שלראשון יש סיכוי מול מכבי בחצי גמר. הם יחזרו הביתה קצת אחריי, מכבי קבוצה מצויינת, ויש להם שחקנים טובים. אני מאחל להם את הטוב ביותר, אבל מול מכבי אחרי שהם הפסידו את הפיינל פור של היורוליג, אין להם סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully