וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם למותו של מדליסט הזהב האולימפי?

סמי וואנג'ירו, שזכה בזהב הראשון של קניה בריצת מרתון בבייג'ינג, נפל ממרפסת. האם התאבד? ומה הקשר של אשתו?

האלוף האולימפי בריצת מרתון, סמי וואנג'ירו הקנייתי, קפץ או נפל ממרפסת ביתו ומת, כך דיווחה משטרת המדינה האפריקאית הבוקר (שני). וואנג'ירו בן ה-24 במותו, היה לקנייתי הראשון שזוכה במדליית זהב אולימפית בריצת המרתון והוא עשה את זה במשחקים בבייג'ינג לפני קצת פחות משלוש שנים. הוא ניצח גם במרתון שיקגו ומרתון לונדון המפורסמים.

לדברי המשטרה, וואנג'ירו סבל מפגיעות פנימיות והוא מת מפצעיו זמן קצר אחרי שהגיע לבית החולים בקרבת אזור מגוריו, כ-150 קילומטרים מהבירה ניירובי. "אני יכול לאשר שהוא מת", אמר מפקד המשטרה באזור, "אנחנו עוד לא יודעים אם הוא רצה להתאבד, אם הוא קפץ ברגע של זעם או שהוא נפל. נראה שהוא קפץ מהחלון בקומה הראשונה ודימם בצורה קשה".

לדברי המשטרה, כיוון החקירה הראשי הוא למשולש אהבים במסגרתו אשתו של וואנג'ירו, טריזה נג'רי - אתלטית בעצמה - תפסה את בעלה במיטה עם אשה אחרת ונעלה את השניים בחדר השינה. על פי התרחיש הזה המרתוניסט ניסה לצאת מהבית דרך המרפסת, אבל החליק ונפל אל מותו.

בדצמבר האחרון וואנג'ירו הואשם בבית המשפט באיומי רצח על אשתו וגם בהחזקה בלתי חוקית של נשק חם, אך נג'רי ביטלה את התלונה נגדו בהמשך. בינואר הוא נפצע קל בתאונת דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully