וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ניצחה את מיאמי ועלתה ל-0:1 בגמר המזרח

רוז קלע 28, דנג נעל את לברון והבולס גברו על ההיט 82:103 בזכות מחצית שנייה מצוינת שלהם. הת'אנדר בגמר המערב

אחרי שהיא דילגה מעל בוסטון בדרך לגמר המזרח ובמקביל לוס אנג'לס לייקרס נרמסה תחת דאלאס מאבריקס, מיאמי הפכה בעיני רבים לפייבוריטית הגדולה והברורה לזכות באליפות ה-NBA השנה. הלילה (בין ראשון לשני) היא פתחה את סדרת הגמר שלה נגד שיקגו בולס, אבל גילתה שהתחזיות על הקלות בה היא תעשה את הדרך לתואר היו מוקדמות. הבולס ניצחו 82:103, הוכיחו שההצלחה שלהם בעונה הסדירה לא הייתה מקרית וגם שיש כאן עוד מתחרה רצינית.

עוד לפני כן, בגיל 22, כשהוא אוחז בתואר מלך הסלים של העונה הסדירה, השלים קווין דוראנט עוד משימה בדרך שלו להפוך לסופרסטאר ענק, כשהעלה במו ידיו את קבוצתו, אוקלהומה סיטי כל הדרך לגמר המערב, אחרי שהת'אנדר ניצחו 90:105 את ממפיס במשחק השביעי והשלימו 3:4 דרמטי. אם מישהו היה צריך עוד אינדיקציה עד כמה הפלייאוף של השנה ב-NBA משונה, הרי שהסדרה הזו היא היחידה שהלכה ל-7 משחקים, אבל נדמה שבסיומם הקבוצה הטובה יותר השיגה את הניצחון. ועכשיו כשהם בגמר, האם אתם באמת יכולים להמר נגד דוראנט וחבריו אחרי משחק כזה?

שיקגו - מיאמי 82:103 (שיקגו מוליכה 0:1 בסדרה)

דרק רוז איבד שלושה כדורים בדקות הפתיחה של המשחק, אבל אחר כך חזר לעצמו והוכיח שהזכייה שלו בתואר ה-MVP היא מוצדקת. עד המחצית המשחק היה צמוד והתוצאה אחרי 24 דקות הייתה 48:48, אבל הגארד האנרגטי העלה את הרמה שלו במחצית השנייה וסיים את המשחק עם 28 נקודות, כולל שלוש שלשות שהיו חלק מה-10 מ-21 של הקבוצה שלו מהטווח הזה.

אבל עם כל הכבוד לרוז, איש המשחק מבחינת הבולס היה לואול דנג, שבצד אחד קלע 21 נקודות (ארבע שלשות), ובצד השני חטף ארבעה כדורים ונעל את לברון ג'יימס שסיים את המשחק עם 15 נקודות ב-5 מ-15 מהשדה וגם 4 איבודים. גם דווין וויד היה סולידי למדי עם 18 נקודות ושום דבר ששווה ציון בשורה הסטטיסטית ובאין מענה הולם מצד שני הכוכבים, כריס בוש לקח את המושכות וסיים עם 30 נקודות. אבל כשבוש הוא השחקן שמוביל אותך, כבר הוכח בעבר, קשה לזכות באליפות.

רוז ודנג קיבלו הרבה עזרה מהחברים שלהם בהגנה שהייתה מצוינת במחצית השנייה ועצרה בה את ההיט על 34 נקודות בלבד. קרלוס בוזר תרם למאמץ הקבוצתי 14 נקודות ו-9 ריבאונדים והמספרים של ז'ואקים נואה היו הפוכים: 9 נקודות ו-14 ריבאונדים.

אוקלהומה סיטי - ממפיס 90:105 (אוקלהומה ניצחה 3:4 את הסדרה)

רק 11 נקודות היו לקווין דוראנט, מלך הסלים של הליגה הטובה בעולם, במשחק מספר 6, אותו משחק שבעקבותיו חזרו שתי הקבוצות לאוקלהומה למשחק המכריע. הלילה ידע הכוכב הצעיר שהדרך היחידה להגיע אל גמר המערב תעבור דרך הידיים שלו, והוא החל לעבוד מוקדם. 8 נקודות היו לפורוורד ברבע הראשון, כשהוא מוליך את הת'אנדר ליתרון 17:21 אחרי הרבע הראשון. מארק גאסול עשה צרות לאוקלהומה בצבע ושמר את קבוצתו קרוב, אבל דוראנט המשיך להעניש, ויחד עם פרקינס הקפיץ את יתרונם של המארחים עד 11 הפרש.

מייק קונולי צימק מעט לפני סיום המחצית, וקיבל עזרה מזאק רנדולף ברבע השלישי, בעוד הגריזליס הורידו ל-6 בלבד, אבל דוראנט המשיך להתחמם, ושלשה גדולה שלו קבעה 49:57 והאולם המקומי רעד. קונולי חטף גג גדול מדוראנט שהמשיך להתפרע, צלף שלשה וראה גם את הארדינג מוסיף אחת כשהיתרון טיפס ל-14. או ג'יי מאיו ניסה להחזיר קצת מומנטום לחבורה שלו עם פתיחת הרבע האחרון והפציץ 7 נקודות, אבל דוראנט המשיך חתוך את ההגנה, סיים עם דנאק ענק שהוציא את האוויר מהתקפת הגריזליס. הארדן הוסיף עוד שלשה, ומתפרצת שהסתיימה בעוד דאנק של דוראנט הבטיחה את הניצחון המתוק לאוקלוהומה, שהולכת כל הדרך אל גמר המערב.

קווין דוראנט הוליך את קלעי הת'אנדר עם 39 נקודות (13 מ-25 מהשדה) והוסיף גם 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, ג'יימס הארדן הוסיף 17 (4 מ-8 לשלוש), אבל מי שהיה המנוע של אוקלוהומה היה ללא ספק ראסל ווסטברוק, שנתן עוד משחק גדול, וסיים עם טריפל דאבל מרשים של 14 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. את ממפיס הוליך מייק קונולי עם 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, זאק רנדולף סבל מערב בינוני של 17 נקודות (5 מ-16 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, ואו ג'יי מאיו סיים עם 14 עבור המפסידים.

(עדכון ראשון: 00:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully