וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס ניצחה 0:2 את ריבר פלייט

בסופרקלאסיקו האחרון שלו בקריירה, כבש פאלרמו שער מספר 234 בבוסטרוס. המיז'ונריוס ממשיכים להסתבך במאבקי הירידה

AP

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

הסופרקלאסיקו השני של העונה שהפגיש בבומבונרה את בוקה ג'וניורס וריבר פלייט עמד בסימן מרטין פאלרמו. אל לוקו הצהיר לפני יותר מחודש שיפרוש בתום הקלאוסורה, וכך בעצם קבע שהמפגש נגד המיז'ונריוס יהיה האחרון שלו אי פעם במדים של בוקה.

לראשונה מאז 2007, עלתה בוקה בפעם השלישית ברציפות עם אותו הרכב שכלל את לוקטי, רודריגז, קארוסו, אינסאורלדה, מונזון, סומוזה, צ'אבז, קולאסו, ריקלמה, מאוצ'ה ופאלרמו. בעוד האורחים עלו בהרכב עם קאריסו, פרארי, פררו, מאידנה, רומן, אלמיידה, אסבדו, פריירה, לאמלה, פונס מורי ופאבונה. בואננוטה לא נכלל בסגל כעונש.

שתי הקבוצות לא רשמו מצבים גדולים עד הדקה ה-28, אז רשם שוער ריבר טעות נוראית. קרן של מאוצ'ה תעתעה בקאריזו, שהדף עם היד בטעות אל שערו. שלוש דקות בלבד חלפו ואז הגיע הרגע הגדול של אל לוקו. הגנת ריבר, השנייה בטיבה בטורניר, לא הצליחה להרחיק את הסכנה, והכדור הגיע לראשו של פאלרמו מקולאסו, מחמישה מטרים נגח החלוץ קשתית מעל קאריזו, היישר לרשת, 0:2 גדול.

המחזות אחרי השער היו המרתקים באמת, כאשר פאלרמו התחבק עם כל שחקן ושחקן, ואפילו עם ריקלמה שמסוכסכך עימו, גם המאמן חוליו פלסיוני נשק לו, והאוהדים, הם הזילו דמעות ולא ידעו נפשם מרוב שמחה. פאלרמו רשם שער מספר 304 בקריירה ו-234 בבוקה. ספק אם אי פעם מישהו יצליח להאפיל על המספר הנהדר הזה שלו בבוסטרוס, אבל מי יודע.

בתחילתה של המחצית השנייה ריבר איימה מספר פעמים על השער של המארחים, אולם לא הצליחה להכריע את לוקטי. בדקה ה-81 החליף פלסיוני את פאלרמו, ששוב התחבק עם ריקלמה וקיבל סטנדינג אוביישן מרגש מהקהל הצהוב-כחול. אין סופרקלאסיקו שלא מתובל בקצת אלימות, וגם בזה, בסוף המשחק קיבלנו מהומה בסיום שנגמרה במעט דחיפות והסתיימה בשני כרטיסים אדומים - אחד לכל קבוצה: קלמנטה רודריגז מבוקה ומתייאס אלמיידה מריבר, תוך שהוא חובט בשוטרים ומתגרה באוהדי בוקה כשהוא מנשק שוב ושוב את הסמל שעלה החולצה.

בוקה חוגגת ניצחון שישי העונה, בעוד שריבר מאבדת גובה עם הפסד רביעי העונה, אלא שחמור יותר מכך: כשנותרו חמישה מחזורים לסיומה של העונה, הקבוצה של חואן חוסה לופז עלולה למצוא את עצמה בסוף השנה במקום שמוביל למבחנים על הירידה לליגה השנייה! בארגנטינה קיימת שיטה לחישוב ממוצעים הנפרשת על פני שלושה טורנירים ומבחינה זו ריבר ניצבת כרגע במקום נמוך.

שאר משחקי המחזור

מעבר לסופרקלאסיקו שעמד במוקד המחזור ה-14, גודוי קרוז ממשיכה לאיים עם העליונות של ולז סארספילד העונה, כשהקבוצה של חורחה דה סילבה גברה 0:2 על קילמס. רובן ראמירז (14) ודייגו ויז'אר (30) כבשו ולפני משחקה של ולז, גודוי סגרה עליה לנקודה אחת בלבד. ראסינג קלוב הביסה במגרשה 0:3 את ניואל'ס אולד בויס. תאופיליו גוטיירז עם צמד (15, 86) ולוקאס אבלדניו (35) כבשו.

ולז, מצידה, כבר הוליכה פעמיים מול לאנוס מצמד של דויד ראמירז המצוין (3 ו-28), אבל לאנוס העיקשת ידעה לחזור והשיגה ניצחון ביתי חשוב שצירף אותה למאבק האליפות. סנטיאגו הוז'וס (15), דייגו ואלרי (39) וסילביו רומרו (50) דאגו למהפך, ולאנוס רק ארבע נקודות מהפסגה.

ארחנטינוס ג'וניורס השיגה ניצחון חוץ 1:2 על סן לורנצו. הקבוצה של פדרו טרוגליו עלתה ליתרון משער של אמיליו הרננדז בדקה השביעית, כשליאנדרו רומניולי איזן (21). חרמן בסואלדו כבש את שער הניצחון לאורחים בדקת הסיום של המחצית הראשונה. מי שממשיכה לאבד גובה היא אסטודיאנט, שסיימה בתיקו ביתי - 2:2 עם טיגרה. גסטון פרננדז (45, פנדל) ואנצו פרז (59) כבשו ללוס פינצ'ראטס, רמירו לאונה (50) ומריאנו אצ'בריה (75) איזנו פעמיים לטיגרה.


משחקים נוספים:

אולימפו - אינדפנדיינטה 2:1
לאולימפו: חוליו פורץ' (90). לאינדפנדיינטה: פקונדו פארה (48), פטריסיו רודריגז (86)

חימנסיה לה פלאטה - באנפילד 0:2
קלאודיו גראף (37), אלחנדרו קאפורו (55)

אול בויס - ארסנל 0:1
עמנואל ג'יגליוטי (54)

קולון - הורקאן 0:3
דמיאן דיאז (7 ו-39), אסטבן פוארטס (28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully