וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה מאסטר: מקומות 7 ו-11 לרוי ניסני

הנהג הישראלי אגר עוד שש נקודות בשני המירוצים שהתקיימו בסכסנרינג והוא מדורג שביעי בנהגים

אחרי שעבר שישה מירוצים בפורמולה מאסטר, רוי ניסני סימן בסוף השבוע האחרון שהוא משתייך לצמרת הנהגים בסבב. למירוץ השלישי והאחרון לסוף השבוע בסכסנרינג שבגרמניה, ניסני התייצב מהמקום ה-11. הוא פתח מצוין וכבר בפתיחה התקדם שני מקומות. לאחר מכן עלה עוד שניים, ולאחר מכן התייצב ניסני במקום השישי נוכח הפרישה של האוסטרי קויין פרישכר. בהקפה העשירית, השחיקה של הצמיגים עשתה את שלה, (לנהגים בפורמולה מאסטר יש רק שישה צמיגים לכל שלושת מירוצי סוף השבוע) ניסני איבד את המקום השישי לפסקל וורלין מקבוצת הבת של מוקה מוטור ספורט, וירד למקום השביעי.

הבוקר של ניסני התחיל בצורה דומה, הוא זינק למירוץ השני בסדרה מהמקום העשירי, המקום בו סיים את המירוץ בשבת. הישראלי התקדם למקום השישי והיה קרוב לבצע עקיפה נוספת כשהונף הדגל הצהוב (האוסר על הנהגים לבצע עקיפות והם צריכים להאט). לטענת השופט הראשי ניסני לא האט ולכן נענש בכניסה לאזור הטיפולים, מה שגרם לו לרדת למקום ה-13. עד הסיום ניסני הצליח לעקוף שני מתחרים ולסיים במקום ה-11, שאינו מעניק ניקוד בדרגו הנהגים.

ניסני סיים את סוף השבוע עם שש נקודות יקרות שמדרגות אותו במקום השביעי בדרוג הנהגים אחרי שישה מרוצים. המירוץ הבא של ניסני יתקיים ב-11 וב-12 ביוני בזולדר שבבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully