וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 לצ'לסי, 64 דקות ליוסי בניון

הבלוז ספגו שוויון דרמטי מול ניוקאסל, אבל סיימו במקום השני בעקבות הפסד ארסנל. טוטנהאם ניצחה את ליברפול 0:2

צ'לסי וניוקאסל נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 דרמטי במחזור ה-37 בפרמיירליג, אבל בעקבות שאר תוצאות המחזור הבטיחו הבלוז את המקום השני. ארסנל הפסידה במגרשה 2:1 לאסטון וילה והיא עוד עשויה לאבד גם את המקום השלישי המוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. מלבד קרבות התחתית בוויגאן ובירמינגהאם שקבע כי ווסטהאם נושרת לליגת המשנה (ראה ידיעה נפרדת), טוטנהאם ניצחה באנפילד 0:2 את ליברפול ועלתה על חשבונה למקום החמישי המוביל לליגה האירופית. ליברפול נמצאת בסכנה אמיתית לא לשחק במפעל אירופי בעונה הבאה.

צ'לסי - ניוקאסל 2:2

אחרי שראתה את מנצ'סטר יונייטד חוגגת אליפות בשבת, עלתה צ'לסי למשחק ביתי אחרון העונה במטרה להבטיח את המקום השני. קרלו אנצ'לוטי העלה בהרכב את ג'ושוע מקאיצ'רן הצעיר ואת יוסי בניון (הופעת בכורה בהרכב בליגה), אבל החבורה נטולת המתח שלו אכזבה מול המגפייז.

כבר אחרי שתי דקות דחק ברניסלב איבנוביץ' מקרוב את הראשון אחרי בישול בנגיחה של פרננדו טורס. ניוקאסל הגיבה במהרה ואחרי שמונה דקות בעט ריאן טיילור כדור חופשי שפגע במרפקו של חונאס גוטיירז וחדר פנימה. שער שוויון מוזר. בניון, שלא הורגש, הוחלף בדקה ה-64,וראה את אלכס נוגח שער יתרון לבלוז שבע דקות לסיום. אלא שניוקאסל חזרה שוב הודות לנגיחה של סטיבן טיילור שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

ארסנל - אסטון וילה 2:1

התותחנים רשמו הפסד ביתי מביך וכעת הם בסכנה ממשית לאבד את המקום השלישי המוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. האיש של המשחק היה דארן בנט שכבש צמד שערים נהדר בדקות 11 ו-15. רובין ואן פרסי רק צימק בדקה ה-90. בכך, שחזרה אסטון וילה את הניצחון היחיד שלה על התותחנים בשנות ה-2000, אז היה זה 0:2 באמירויות.

ליברפול - טוטנהאם 2:0

ריצה מטורפת של שישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים הפיחה רוח חיים בליברפול וסידרה לקני דלגליש חוזה לשלוש שנים. אלא שדווקא במשחק הקריטי, האדומים כשלו ואם טוטנהאם תנצח במחזור האחרון את בירמינגהאם היא תסיים חמישית ותיקח את הכרטיס לליגה האירופית. רפאל ואן דר וארט כבש את הראשון בדקה התשיעית. ליברפול לחצה והחמיצה ובדקה ה-56 הכשיל ג'ון פלנגאן את סטיבן פינאר מחוץ לרחבה. השופט שרק לפנדל לא מוצדק ולוקה מודריץ' סגר עניין.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully