וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ניצחה את פנאתינייקוס בגמר הגביע

האדומים כבר ב-0:3 העונה על אלופת היורוליג הטריה, הלפרין קלע 9. איטליה: דרוקר הפסיד אך נשאר בליגה עם מונטגראנרו

טוב, מסתבר שהיורוליג זה לא הגביע היווני. לאחר שגברו בגמר האירופי על מכבי תל אביב, הפסידו הערב (ראשון) פנאתינייקוס 74:68 לאולימפיאקוס בגמר הגביע היווני, כפי שקרה פעמיים במשך העונה בליגה. מילוש תאודוסיץ', שהיה פשוט נפלא הערב, קבע 64:66 לאדומים, ולאחר החטאות קריטיות של רומיין סאטו ודרו ניקולס, סגרו לוקאס מברוקופולידיס וטאודוסיץ' את הסיפור מקו העונשין.

טאודוסיץ' ומברוקופולידיס הובילו את המנצחים עם 18 נקודות כל אחד, כאשר בורוסיס הוסיף 13 ויותם הלפרין 9. מנגד, 17 של מייק באטיסט ודימיטריס דיאמנטידיס לא הושיעו את הירוקים מאתונה, שכעת צונחים למאזן של 3:0 מול יריבתם השנואה באדום.

*** באיטליה חגג שרון דרוקר הישארות בליגה באופן רשמי עם מונטגראנרו, על אף שהפסיד הערב 82:79 לביילה. שרון פורד הוליך את המנוצחים עם 21 נקודות, פי ג'יי טאקר הוסיף 12 ו-10 ריבאונדים. דרוקר, שהגיע לקבוצה לפני מספר שבועות וככל הנראה ימשיך בשורותיה גם בעונה הבאה, סיים את העונה הסדירה במקום ה-13.

לימונד בלט, מנורקה שוב הפסידה

מנורקה, קבוצתו הספרדית של רביב לימונד, ירדה כבר בשבוע שעבר מהליגה הראשונה, אבל לפחות הגארד הישראלי רושם יכולת לא רעה. היום (ראשון) לימונד קלע 16 נקודות בהפסד קבוצתו 91:76 לריאל מדריד במסגרת המחזור ה-34.

לימונד שיחק 25 דקות, קלע 4 מ-8 ל-2, הוסיף 2 מ-2 מהשלוש ועוד 2 מ-2 מהקו, כולל אסיסט אחד וריבאונד אחד. מנורקה סיימה את הליגה עם שבעה ניצחונות בלבד מול 27 הפסדים.

שחקן עבר אחד ממכבי תל אביב, דיאור פישר, בלט היום בשורות ריאל עם 24 נקודות (ו-8 ריבאונדים), סרחיו יול קלע 23. ריאל תסיים את הליגה במקום השני, אחרי ברצלונה, לקראת הפלייאוף.

לימונד מסיים את העונה עם ממוצעים של 10.2 נקודות למשחק, 2.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-28 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully