וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: ריינג'רס אלופה בפעם ה-54 בתולדותיה

השלימה זכייה באליפות שלישית ברציפות אחרי 1:5 על קילמרנוק. סלטיק בלי כיאל הפצוע ניצחה את מאת'רוול 0:4

גלזגו ריינג'רס זכתה היום (ראשון) באליפות ה-54 בתולדותיה, והשלישית ברציפות, אחרי שניצחה את קילמרנוק בתוצאה 1:5. המשחק החל בבליץ של ריינג'רס, עם שני שערים של קייל לאפרטי בדקה הראשונה והשביעית, ובתווך הבקיע סטיבן נייסמית' (דקה 5), שקבעו 0:3 במחצית, תוצאה שסגרה באופן מעשי את האליפות. במחצית השנייה הוסיף ניקיצה ילאביץ' שער בדקה ה-49, לפני שלאפרטי השלים שלושער בדקה ה-53. ג'יימס דייטון הבקיע את שער הכבוד לקילמרנוק (65).

יריבתה הגדולה של הריינג'רס, סלטיק, סיימה במקום השני למרות שניצחה את מאת'רוול 0:4.את השערים לסלטיק כבשו גארי הופר (29), גאורגיוס סמאראס (40), שון מאלוני (53) ופטריק מקקורט (71). שחקנה הישראלי של סלטיק בירם כיאל לא שיחק עקב פציעה. במשחק נוסף, ניצחה דאנדי יונייטד 1:2 את הארטס.

בעקבות הזכייה, תשחק ריינג'רס בליגת האלופות, שם תתחיל את דרכה בשלב המוקדמות השלישי, בעוד שסלטיק תשחק במוקדמות הליגה האירופית.

זה היה משחקו האחרון של מאמנה של ריינג'רס, וולטר סמית' בתפקיד. זו האליפות העשירית שלו על פני שתי קדנציות בקבוצה. על תוכניותיו לאחר סיום העונה, אמר סמית': "אם הייתי רוצה לעבוד, הייתי נשאר כאן כל עוד ריינג'רס רוצים אותי. כרגע אין לי תוכניות לעשות כלום חוץ מלשחק קצת גולף, ולעשות כל מיני דברים שלא היה לי זמן עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully