וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו: ינשופים, טביעות אצבעות ו-1,150 שוטרים

כוחות הביטחון בבואנוס איירס מתכוננים לדרבי הלוהט בין בוקה לריבר (21:50, ספורט2) בבומובנרה. ריבר תסתבך בירידה?

בואנוס איירס מתכוננת לסופר קלאסיקו במיוחד, כשבארגנטינה מדווחים כי למעלה מ-1,000 שוטרים יתבקשו לשמור על הסדר סביב האיצטדיון ובתוכו בדרבי הלוהט בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט (21:50, ספורט2).

האוהדים יצטרכו לעבור שתי בדיקות ביטחוניות בדרך לבומבונרה, בניסיון למנוע הכנסה של ציוד פירוטכני. השוטרים אף יצוידו ב"ינשופים" מיוחדים (גלאי אלכוהול) בניסיון לאתר אוהדים שיכורים, ואף ייעשה שימוש בטביעות אצבעות על מנת לאתר אוהדים בעייתיים שכבר הורשעו בעבר בעבירות אלימות.

מנגד, עורך הדין של ארגון האולטראס של בוקה ג'וניורס, ה"בארה בראבה" הגיש עתירה לבית המשפט, ובעקבות זאת תותר הכנסת תופים לאיצטדיון, כמו גם שלטים וכרזות.

מנגד, על הדשא נרשם שינוי מאוחר בזהות השופט, לאחר שהקטור בלדאסי סבל מכאבים בתוספתן והובהל לבית חולים, ויוחלף על ידי פטריסיו לוסטיאו.

בבוקה יודעים שניצחון על היריבה תוכל לקרב את ריבר עוד אל עבר ירידה סנסציונית לליגה השנייה בארגנטינה, שכן ממוצע הנקודות של ריבר בשלושת הטורנירים האחרונים לא ממש מזהיר (עף אף שהם רחוקים חמש נקודות בלבד מהפסגה). מנגד, ריבר ספגה עד כה העונה רק שמונה שערים ב-13 משחקים, והיא לא נוצחה בקלאוסורה מחוץ לאצטדיונה המונומנטאל.

בוקה צפויה לעלות עם אותו הרכב בפעם השלישית ברציפות, דבר שלא קרה לקבוצה מאז 2007. מרטין פאלרמו, שצפוי לשחק את הקלאסיקו האחרון שלו, יקווה להמשיך לכבוש אחרי שרשם שלושה שערים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully