וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "לא רוצים שיגידו שפתחנו רגליים"

15.5.2011 / 11:59

בבית”ר ירושלים התאכזבו מההפסד לאשקלון: ”אם נפסיד בסכנין נהרוס כל מה שהשגנו”. הקבוצה תעמוד לדין על שיתוף קוזוקין

בבית"ר ירושלים מתכוונים לבצע בדיקה מעמיקה בין כל הגורמים שהיו מעורבים בטעות שהביאה לכך שהמגן שמואל קוזוקין, שלא היה רשום בטופס המשחק, נכנס לשחק בדקה ה-82 אך התבקש בסופו של דבר לצאת שכן שיתופו לא היה חוקי, והקבוצה תעמוד לדין על הכנסתו.

למרות שהאחריות על החילוף עצמו הייתה אמורה להיות של השופט הרביעי אוראל גרינפלד, בבית"ר ינסו להבין איך קרה ששמו של קוזוקין הושמט מטופס המשחק כאשר שמו של הקשר הרווה קאז'ה שלא היה אמור להיות רשום, הופיע בו. "הייתה כאן אי הבנה כי זה קרה ברגע האחרון. הייתה טעות וחבל כי זה לא מתאים, אבל זו טעות", אמר המאמן רוני לוי בהתייחסו לעניין הכנסתו של קוזוקין למשחק.

בתוך כך ממשיכים בבית"ר לחכות שהבעלים ארקדי גאידמק יזרים באופן מיידי סכום של שני מיליון שקל כדי לשלם את משכורות השחקנים. בדרך כלל מקבלים השחקנים את משכורותיהם בתשיעי לחודש, אולם משכורות אפריל מתעכבות בשל אי הזרמת הכספים על ידי גאידמק. בבית"ר מאמינים כי בימים הקרובים העניין ייפתר.

בקבוצה נרשמה אמש אכזבה גדולה מההפסד להפועל אשקלון. ושחקן בקבוצה אמר הבוקר: "נראינו בושה וחרפה, היינו צריכים להוציא אתמול לפחות נקודה. אם נפסיד בשבת בסכנין, נהרוס את כל מה שהשגנו בסיבוב השני ותחילת הפלייאוף. אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ולא רוצים שיגידו עלינו שפתחנו רגליים לקבוצות התחתית".

במהלך השבוע הקרוב צפוי היושב ראש איציק קורנפיין להיפגש עם עידן טל ותומר בן יוסף על מנת לדון איתם על חוזה לקראת העונה הבאה. בשלב זה קיימים פערים כספיים גדולים עם שני השחקנים. ראשי המועדון ייפגשו עם אנשי מ.ס. אשדוד בכדי לדון בהשארתו של החלוץ משה בן לולו, שכרטיסו שייך לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully