וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ג'סטיס וומפור לא נחת כמתוכנן

15.5.2011 / 15:27

הקבוצה וסוכנו לא מצליחים ליצור עמו קשר. שטראובר עשוי לקבל הארכת חוזה. הצהובים יועמדו לדין. ישראלביץ': "לא ישנתי בלילה"

הקשר הקמרוני ג'סטיס וומפור שמועמד להצטרף למכבי תל אביב והיה צפוי להגיע לישראל אחר הצהריים, לא נחת היום כמתוכנן. במכבי מנסים עדיין להבין את סיבת אי הגעתו, כאשר עד כה טרם נוצר קשר עם השחקן. וומפור, שחקנה של בירסחוט הבלגית, צפוי להגיע ארצה להתרשמות במכבי. גם סוכנו של השחקן לא הצליח ליצור עמו קשר מאמש.

הקשר שלא נחת אמור להגיע לסדרת בדיקות רפואיות, כשבמכבי מקווים לסגור עוד השבוע את צירופו למועדון. אחת הסיבות שעשויות לזרז את ההחתמה היא שמדובר בשחקן חופשי והחתמתו כרוכה רק בסגירת תנאי שכרו בלבד, ללא דמי העברה לקבוצה אחרת.

במכבי ידונו השבוע גם בצירופו של החלוץ הסנגלי הצעיר, מוסא קאנוטה, 18, שהתאמן מספר פעמים עם הקבוצה הבוגרת בחודש שעבר והותיר רושם חיובי. אם קאנוטה יצורף הוא יוכל לשחק במדי הנוער אולם לא מן הנמנע כי יצורף בסופו של דבר לסגל הקבוצה הבוגרת.

ישראלביץ': "לא יודע מה קרה לקהל של הפועל"

במכבי תל אביב קיבלו באכזבה גדולה את התיקו 2:2 אמש בדרבי נגד הפועל תל אביב. שער שוויון דרמטי של בן שהר בתוך תוספת הזמן קלקל את החגיגות הצפויות וחתם עונה נוספת ללא ניצחון על היריבה העירונית. מצד שני, הצהובים הבטיחו את הכרטיס לאירופה כאשר תיקו נגד מכבי נתניה בשבוע הבא גם יבטיח בודאות את המקום השלישי.

שופט המשחק מנשה משיח ציין בדו"ח השיפוט כי במהלך המשחק נזרקה כוס לעברו של הקוון דני קרסיקוב, ובקרית שלום כבר קיבלו את ההודעה על העמדתם לדין בגין זריקת הכוס. "גם מכבי חיפה עמדה לדין על זריקת כוס ולא נענשה. נחכה לראות את דו"ח השופט ואז נגיב", אמרו הבוקר במועדון.

הבעלים מיטש גולדהאר שנכח ביציע, התרשם לטובה בעיקר מרוח הלחימה וההקרבה של השחקנים שהצליחו לחזור מפיגור 1:0 בדקות הפתיחה ולהוליך 1:2, לפני שספגו את השוויון. גולדהאר צפוי להתחיל היום את סבב הפגישות שלו עם ראשי המועדון ועם המאמן מוטי איוניר בכדי לדון בתכניות לקראת העונה הבאה.

איוניר וגולדהאר ידונו בשחרור חלק משחקני הקבוצה והמאמן צפוי להציג את רשימת הרכש שלו לקראת הקיץ. מי שצפויים לסיים בוודאות את דרכם בקבוצה הם הבלם סאבו פאביצ'ביץ' והקשר ג'יבריל סידיבה. הראשון הציג לאחרונה יכולת לא טובה מסיים את חוזהו. במקרה של סידיבה שמחזיק בחוזה – במכבי יבחנו את נושא הפיצוי הכספי ושחרורו מהמועדון.

גיז'רמו ישראלביץ' אמר לאתר הרשמי של המועדון: "יש תחושה של פספוס לאבד ניצחון בדקה האחרונה, בעיקר כשזה דרבי. זה כל כך מתסכל, שלא הצלחתי להירדם בלילה. אני מאושר בשביל רוברטו שכבש פעמיים, אבל חבל שהשערים האלה הצליחו להביא לנו רק נקודה. כל הכבוד לקהל שלנו שאמנם היו פחות אבל שמענו רק אותם כל המשחק. אני לא יודע מה קרה לקהל של הפועל שהיה יחסית שקט אבל אולי לא שמעתי טוב".

לירן שטראובר עשוי להמשיך

מי שקיבל אמש את מירב המחמאות על משחקו הוא השוער לירן שטראובר שחזר להרכב אחרי שלושה משחקים על הספסל, הציג יכולת מצוינת והציל את מכבי מספיגות נוספות. "המשחק אמש עשה שירות מצוין ללירן בכל הקשור לעונה הבאה. עכשיו הבעלים יצטרך לקבל החלטות והוא זה שיכריע", אמר גורם במועדון בנוגע להחתמתו של השוער הוותיק לעונה נוספת. מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב שוב המליץ לצוות המקצועי ולראשי הקבוצה להחתים את שטראובר לעונה הבאה.

אחת מהאפשרויות שעלתה על הפרק היא להחתים את שטראובר לחוזה של עונה או אפילו שתיים, כאשר בסופן הוא ישתלב בצוות המקצועי של המועדון. בכל מקרה מדובר על כך שהשוער שיהיה בן 37 בקרוב וברק לוי הצעיר ירכיבו את צוות השוערים, אולם גורמים במועדון הבהירו גם הבוקר שאת ההחלטה הסופית יקבלו גולדהאר ואיוניר בימים הקרובים.

שחקן נוסף שקיבל מחמאות היה הקשר הצעיר משה לוגסי, שמבצע אישי שלו הביא בסופו של דבר לשער השני של רוברטו קולאוטי. במכבי אהבו לראות את החוצפה של לוגסי, שלמרות כמה איבודי כדור, הראה ניידות רבה ועזר לגל אלברמן במאבק עם הקישור האחורי של האדומים. לוגסי צפוי להוות שחקן משמעותי בסגל של איוניר לעונה הבאה.

החלוץ אלירן עטר שהוחלף אמש לקראת סיום המשחק בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, ייבדק היום ואז תתברר חומרת הפגיעה. יואב זיו וגיז'רמו ישראלביץ' סיימו למעשה את העונה שכן הם יחמיצו את המשחק נגד מכבי נתניה בשבת הקרובה בשל צבירת כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully