וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולד: "ההבדל בין הצ'מפיונשיפ לפרמיירליג הוא עצום"

הבעלים של ווסטהאם נתן תשובה מעומעמת בנוגע לעתידו של גרנט, אך הבטיח: "נעמיד קבוצה טובה גם במקרה שנרד ליגה"

התוצאות שהשיגו קבוצות התחתית אמש (שבת) במשחקים שפתחו את המחזור ה-37 בפרמיירליג סיבכו את ווסטהאם משמעותית, וכעת קבוצתו של אברהם גרנט חייבת לנצח בשני המשחקים שנותרו לה, הערב בוויגאן ובשבוע הבא בבית מול סנדרלנד, ולצפות במקביל להפסדים של בירמינגהאם ובלקפול במחזור הסיום כדי להינצל באופן סנסציוני מירידה ברגע האחרון.

"אני כבר לא משוכנע שנישאר, כי אנחנו צריכים נס קטן לאור המצב שנוצר", הודה הבעלים של הקבוצה דייויד גולד, שיודע שירידה תעלה לו בהכנסות של מעל 40 מיליון ליש"ט. "אבל יש לנו תכנית כלכלית למקרה הגרוע ביותר ממנו חששנו, למרות שקיוונו לתסריט אחר. אני בטוח שנוכל להעמיד קבוצה טובה בעונה הבאה גם במקרה שנרד ליגה".

"יש לנו עוד שני משחקים בעונה הנוכחית ועדיין לא ירדנו סופית", המשיך גולד. "אבל אני רוצה להבטיח לאוהדים שאם אכן נרד ליגה נעשה כל שביכולתנו כדי לחזור במהירות לפרמיירליג".

כשנשאל על הסיכוי שגרנט יישאר בתפקידו גם במקרה של ירידה אמר גולד: "זו שאלה כל כך גדולה. ההבדל בין הצ'מפיונשיפ לפרמיירליג הוא עצום, ונצטרך לשבת ולקבל החלטות בעניין רק כשנדע היכן אנחנו עומדים. כך פעלנו ב-18 השנים האחרונות, בהן שוחחנו עם מאמנים על עתידם רק בסיום העונה וכך נעשה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully