וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ערן היה צריך לבעוט, אבל צריך להירגע"

עוזר מאמן הפועל ת"א הגן על זהבי אחרי העימות עם גוטמן. הראל העביר לטביב הצעה לרכוש את חלקו ב-6 מ' שקל

אחרי שאיבדו כמעט סופית את האליפות אמש (שבת) למרות שער השוויון הדרמטי של בן שהר שקבע 2:2 בדרבי, בהפועל תל אביב עסקו בעיקר בעימות בין אלי גוטמן לערן זהבי אחרי החלפתו של הקשר.

כזכור, בדקה ה-70 הוציא המאמן את זהבי לאחר שהאחרון לא מסר לבן שהר במתפרצת שהייתה יכולה להסתיים בשער, ואחרי שער היתרון של הצהובים הסתובב גוטמן לעברו והאשים אותו בשערים שספגה הקבוצה.

בחדר ההלבשה של האדומים פרץ ויכוח בשאלה האם זהבי היה צריך למסור או לא, עד שעוזר המאמן יוסי אבוקסיס הגיע להגנתו של זהבי ואמר לשחקנים: "תפסיקו עם הדיבורים, ערן היה צריך לבעוט, אבל זה כבר נגמר ואני לא רוצה לשמוע על זה יותר. צריך להירגע ולשים את המשחק מאחורינו".

אחרי המשחק טענו שחקנים בקבוצה ליחסים גרועים בין כמה מהשחקנים ועל סכסוכים על רקע אישי שלא אפיינו את המועדון אשתקד: "כל אחד משחק בשביל עצמו ובעונה כזו לא רק שלא מגיע לנו אליפות, לא מגיע לנו גם גביע", אמר אחד מהם.

בהנהלת הקבוצה היו כאלה שלראשונה לא חסרו ביקורת מגוטמן ואמר: "כבר כמה משחקים שהוא מנהל את המשחק בצורה גרועה", אמר אחד מחברי ההנהלה שלא הצליח להבין את החילוף של זהבי והכניסה המאוחרת של מהראן לאלה למגרש.

הראל העביר לטביב הצעה לרכוש את חלקו במועדון

סלים טועמה ניסה לסכם את התחושות האדומות אמש לאחר המשחק: "טוב שלפחות לא הפסדנו", אמר הקשר. "לא יודע מה היה יותר עצוב להפסיד - את הדרבי או את האליפות, אבל אסור לשכוח שהיתה עונה יפה בסך הכל ועכשיו נתכונן לגביע ואני מאוד מקווה שניקח אותו ונעשה את העונה הזו מתוקה".

טועמה התייחס גם לגל העזיבות שצפוי בקיץ והחשש לקראת העונה הבאה: "הפועל לא יכולה להרשות לעצמה ללכת לעונה בינונית, ונכון שיעזבו שחקנים משמעותיים, אבל בשביל זה יש בעלים שצריכים לבנות קבוצה חזקה. אני מאוד מקווה שהבלאגן בהנהלה יסתיים בזמן הקרוב ומישהו אחד ייקח את הקבוצה והוא זה שיביא שחקנים. כרגע, זה הכי חשוב שאחד מהם יהיה בעלים ואז יוכלו לבנות קבוצה כי ככה אי אפשר להמשיך ואם זה יהיה בזמן הקרוב אז אפשר יהיה לבנות קבוצה חזקה".

דבריו האחרונים של טועמה הם הנושא החם במועדון. היום מוני הראל העביר לאלי טביב מעטפה עם הצעה לרכוש את חלקו במועדון בשישה מיליון שקל. כעת הראל ממתין לתשובתו של טביב, שהבטיח שכזו תגיע בתוך זמן קצר. על פי ההסכם המוקדם בין השניים התשובה אמורה להתקבל בתוך 48 שעות. כחלק מהליך הבמבי, טביב ישיב אם הוא מקבל את ההצעה, או יעביר הצעה נגדית לרכוש את חלקו של הראל.

"התחושה היא שטביב כבר התקפל והוא רק מחכה לכסף בכדי לעזוב". אמרו בסביבתו של הראל עוד לפני העברת ההצעה. אך עם זאת, טביב לא שוחח עם איש בקבוצה על כוונותיו.

ביומיים הקרובים יזכו השחקנים למנוחה, לאחריה ידעו בהפועל תל אביב האם מריו פצ'אלקה, דדי בן דיין וגל שיש יהיו כשירים למשחק מול קרית שמונה בשבת. גילי ורמוט אמור לעבור היום בדיקה נוספת שבסיומה אמור לקבל הקשר תאריך לניתוח הבקע שייערך ככל הנראה שבוע הבא.

(עדכון ראשון: 7:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully