וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לפני שמאשימים, צריך להודות לי"

קשר הפועל ת"א התייחס לתקרית עם גוטמן ב-2:2 מול מכבי ת"א. גוטמן: "לא מאשים אף אחד". בן שהר: "רוצים תואר אחד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איזו דרמה ענקית קיבלנו הערב (שבת) בדרבי התל אביבי, שהסתיים בתיקו 2:2. הפועל תל אביב עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית מנגיחה של ביוואן פרנסמן, אך רוברטו קולאוטי, שנכנס כמחליף בדקה ה-62, כבש פעמיים תוך חמש דקות (71 ו-76) וסידר מהפך. בן שהר הצליח בדקה ה-90 לקבוע 2:2, שקובע דרבי מספר 11 ברציפות בו מכבי תל אביב לא מנצחת. האדומים רחוקים שלוש נקודות ממכבי חיפה המוליכה וקשה להאמין שהיא תוכל לזכות באליפות השנה, כשתיקו ביתי מול עירוני קרית שמונה ביום שני יספיק לירוקים כדי לזכות באליפות מספר 12 שלה.

במהלך המשחק נרשמה תקרית על הספסל של הפועל תל אביב. אלי גוטמן זעם על ערן זהבי, שלא מסר לבן שהר שהיה לבד מול השער במצב של 0:1 לאדומים, והמאמן החליט להחליף אותו ולהוריד אותו לספסל. לאחר מכן, כשמכבי עשתה את המהפך, גוטמן העצבני האשים את זהבי בפיגור, ותלה בו את האחריות להפסד המסתמן. בסיום המשחק ניסה גוטמן להרגיע את הרוחות.

"ידענו שהיתרון שלנו נזיל, וספגנו", הסביר גוטמן בסיום, "ערן זהבי יצא למירוץ ועבר את השוער. בן שהר סימן לו למסור וזה היה צריך להיות 0:2. לימדתי את השחקנים שלי שזה לא משנה מי כובש, הכי חשוב הקבוצה. אני לא מעניש ולא מאשים אף אחד. זהבי הוא ילד זהב והוא יודע שאני אוהב אותו אבל מאמן צריך לדעת לחנך. בשביל שזה לא יקרה לו בפאלרמו, הוא היה צריך לצאת. אני גאה בבחורים שלנו שלא הפסידו את המשחק כי זה דרבי וזה חשוב לאוהדים. עשינו עונה גדולה ושוכחים לנו את ליגת האלופות והתוצאות הגדולות שעשינו שם. הפועל תל אביב הוא מועדון גדול וההצגה הגדולה היום היתה של הקהל, והפועל תישאר מועדון גדול עם קהל כזה תומך".

ערן זהבי: "התרגשתי קצת, רציתי להחזיר לקהל על כל האהבה שהוא נתן לי וזה כנראה המשחק האחרון שלי בבלומפילד. אין מה לעשות, זה דרכו של עולם. זכותו של מאמן להגיד מה שהוא רוצה, אני לא חושב שזה בגללי. אולי הייתי צריך למסור אבל הכדור התבלבל לי בין הרגליים. לפני שמאשימים אותי צריך להגיד לי תודה על הרבה דברים. לא צריך להתייחס לכל דבר וזה קצת לא מתאים". לשאלה האם הכל חתום וגמור עם פלארמו האיטלקית, ענה זהבי ש"לפני מה שאני יודע, אז כן".

מאמן האדומים התייחס לאדום שלא נשלף לשטראובר: "כשבן שהר חותך את השוער וצריך לכבוש שער בטוח והשוער מכשיל אותו, צריך להיות כרטיס אדום. זה הסיפור של המשחק. אני לוקח את האחריות כמאמן, היינו טובים יותר, הובלנו והגענו לאינספור מצבים כדי לעלות ל-0:2 שהיה גומר את המשחק אבל לא הצלחנו לעשות זאת".

בן שהר: "אנחנו מאוכזבים. הגענו לכמות כל כך גדולה של מצבים, אבל כשאתה לא כובש אתה סופג, ומכבי ניצלה זאת. הסיכוי לקחת דאבל הוא קלוש. יש לנו את גמר הגביע ואנחנו רוצים לפחות לקחת תואר אחד". על היחסים עם תמוז: "זה רק שמועות ומי שרוצה להתעסק בזה שיתעסק. אני וטוטו חברים במגרש ומחוצה לו. אני חושב שזה אולי המשחק האחרון שלי בבלומפילד ואני שמח להבקיע בדרבי, ואני מקווה להמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully