וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "עשינו היסטוריה עבור המועדון הזה"

במנצ'סטר סיטי חגגו את הזכייה בגביע האנגלי ושבירת בצורת תארים של 35 שנה. מיקה ריצ'ארדס: "זוהי רק ההתחלה"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

אין שום ספק שהלילה, העיר מנצ'סטר לא הולכת לישון. זה התחיל ממנצ'סטר יונייטד שחגגה אליפות מספר 19 בתולדותיה, ונמשכה הערב (שבת) כשאחותה הקטנה, מנצ'סטר סיטי, שברה בצורת של 35 שנים כשזכתה בגביע האנגלי אחרי ניצחון 0:1 על סטוק בגמר. קרלוס טבז הוליך את חבריו במעלה האיצטדיון כל הדרך אל הגביע, שהונף אל מול עשרות אלפי האוהדים בתכול, שסוף סוף זוכים להרגיש איך זה לחגוג תואר באנגליה.

עבור מועדון כמו מנצ'סטר סיטי שלא זכה בתואר כל כך הרבה זמן", חגג רוברטו מאנצ'יני בסיום. "לזכות אחרי ניצחון על יונייטד בחצי הגמר זה משהו מאוד חשוב. טבז שיחק היטב אבל היום כל השחקנים שיחקו פנטסטי והגיע לנו להבקיע שער או אפילו שניים כבר במחצית, אבל השוער שלהם היה פנטסטי".

יאיא טורה, שכבש את שער הניצחון, אמר: "אתם יודעים שאני אוהב את וומבלי. הניצחון כאן על יונייטד היה מדהים וזה פנטנסטי לזכות כאן נגד סטוק. עשינו היסטוריה עבור המועדון הזה ואני חושב שזה פשוט פנטסטי".

אחד מהשחקנים שהביאו את הגביע הערב הוא לא אחר מאשר מריו באלוטלי, שהבעיטה שלו שנהדפה בדקה ה-74 הובילה לשער הניצחון של טורה. החלוץ, שידוע בתגובות הלא קונבנציונליות שלו, לא איכזב גם הפעם, ובסיום המשחק אמר למול מצלמות הטלוויזיה: "היתה לי חרא של עונה, ממש לא טובה, אבל היום אולי שיחקתי יותר בשביל הקבוצה. אני שמח, אמרתי לחבר'ה לפני המשחק שאנחנו טובים יותר, אבל שחייבים לכבד את היריבה בגלל שהם קבוצה חזקה. עשינו את זה, וניצחנו".

בסיטי לא נתנו לחגיגה של השדים האדומים שזכו באליפות להרוס להם את המסיבה, וג'ו הארט אמר לאחר ההנפה: "ממש לא אכפת לי מה קרה באולד טראפורד, הסיפור עכשיו הוא לא יונייטד. זה הכל מנצ'סטר סיטי והאוהדים הללו, השחקנים והצוות המקצועי. הגיע לנו לזכות בגביע, ניצחנו את הטובים ביותר בדרך, וגברנו על סטוק שהיתה טובה מאוד. היינו מצויינים היום, ועם קצת יותר יציבות בעונה הבאה, אי אפשר לדעת לאן נגיע".

מיקה ריצ'ארדס הנרגש אמר לאחר הניצחון: "זה פשוט מדהים, בלתי ניתן לתיאור. עבדנו כל כך קשה כל העונה, ועכשיו זכינו בתואר. תראו את האוהדים, הם היו מאחורינו מהיום הראשון. זה פשוט מדהים". ריצ'ארדס המשיך ואמר: "זו רק ההתחלה, זה התואר הראשון והחשוב מכולם. עכשיו צריך לבנות מכאן. אלו זמנים מרגשים והם רק יהיו מרגשים יותר מעונה לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully