וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: פוטו פיניש מדהים בליגה הבלגית

המוליכות גנק (2:3 על גנט, שער לארבייטמן) וסטנדרד ליאז' (1:2 על אנדרלכט) ייפגשו במחזור הסיום כשהן בשוויון נקודות

הליגה הבלגית מספקת דרמה ענקית. גנק וסטנדרד ליאז' השיגו הערב (שבת) ניצחונות במחזור הלפני אחרון ובכך שמרו על שוויון הנקודות ביניהן - 50 לכל אחת. ביום שלישי יתקיים המחזור האחרון כאשר גנק תארח את סטנדרד למשחק ממנו תצא האלופה הבאה. לגנק יספיק תיקו שכן במקרה של שוויון נקודות, יש לה יתרון במספר הניצחונות.

גנק, ללא אליניב ברדה הפצוע, ניצחה 2:3 בגנט. קווין דה ברוין כבש ראשון לאורחים בדקה ה-45 ודניאל טוזר ההונגרי קבע 0:2 שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה. ארבע דקות מאוחר יותר צימק סטף ווילס בפנדל ושלומי ארבייטמן (90 דקות) נגח את השוויון בדקה ה-71 עם שערו השביעי העונה והרביעי בשלושת המחזורים האחרונים. אלא שהמילה האחרונה הייתה של מרווין אוגונג'ימי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-81.

במקביל, סטנדרד עבדה קשה אבל השיגה 1:2 ביתי על אנדרלכט, שאיבדה סופית את הסיכוי לאליפות. מהדי קרסלה כבש ראשון למארחים בדקה ה-31, רולנד יוהאש איזן בדקה ה-70, אבל מוחמד צ'יטה ניצח את המשחק לסטנדרד 11 דקות לסיום.

תיקו לאלקי, משחקו האחרון של יצחק שום?

יצחק שום ניהל ככל הנראה את משחקו האחרון כמאמן אלקי לרנקה, שסיימה ב-1:1 מול פאפוס במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. אלקי הבטיחה את הישארותה כבר במחזור הקודם, אך פאפוס לא הצליחה לחקות אותה וירדה מהמקום האחרון. כזכור, בקפריסין דווח כי בשל הקיצוץ הצפוי באלקי אין כוונה להמשיך את ההתקשרות עם שום, והוא צפוי לחפש קבוצה אחרת בקרוב.

שום, שהשיג עם אלקי שני ניצחונות רצופים והצליח למנוע את ירידתה של הקבוצה אליה הגיע כשהייתה עדיין במקום האחרון, לא שיתף הפעם את המגן חיים מגרלשווילי. החלוץ הירדני עודאי אל סעיפי העלה את אלקי ליתרון בדקה ה-42, אבל ונציסלב איבנוב איזן בחלוף שתי דקות והקבוצות חילקו נקודות במחזור האחרון. אלקי סיימה עם 39 נקודות ובמקום הראשון בפלייאוף התחתון.

*** רוסיה: זאב חיימוביץ' רשם 90 דקות בהרכבה של טרק גרוזני, שהובסה 4:0 במשחק החוץ מול לוקומוטיב מוסקבה. רומן שישקין (28 ו-44), דניס גלושקוב (67) ואלן גטגוב (80) כבשו לזכות לוקומוטיב, שמיל אסילדרוב החמיץ פנדל לטרק בדקה ה-55. הקבוצה של רוד חוליט במקום ה-13 עם שמונה נקודות מתשעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully