וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס: "זו הסיבה שאני ממשיך לשחק"

קשר מנצ'סטר יונייטד חגג אחרי האליפות ששברה את השיא של ליברפול. רוני: "אחרי העונה שעברה עליי זו פשוט הרגשה מצוינת"

זה היה צפוי, זה לא הפתיע אף אחד, אבל זה לא אומר שהחגיגה באדום היום לא היתה במלואה. מנצ'סטר יונייטד זכתה באליפות ה-19 שלה באנגליה לאחר שסיימה ב-1:1 מול בלקבורן באיווד פארק. יונייטד ידעה שכל שהיא צריכה לעשות כדי להבטיח לעצמה אליפות נוספת הוא להשיג נקודה בודדה, אבל גם זה לא בדיוק הלך בקלות. ברט אמרטון הבקיע שער למקומיים בדקה ה-20, אבל בדקה ה-73 ניצלו השדים האדומים לאחר ששוער בלקבורן, פול רובינסון, הכשיל את צ'יצ'ריטו ברחבה, ומי אם לא ווין רוני השלים את המשימה כשכבש מהנקודה האדומה ונתן את האות לחגיגות האוהדים.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, שזכה באליפות ה-12 שלו באנגליה, קפץ משמחה ואמר: "השחקנים עבדו קשה מאד במשחק. ספגנו שער מאד גרוע, אבל המשכנו להתאמץ ולשחק, וזו תכונה מאד טובה. זה הישג גדול ואני מקווה שנמשיך אותו גם בשנים הבאות. זו הרגשה נהדרת אחרי משחק מאכזב, אבל זה פחות מטריד אותי". על העונה עצמה אמר המנג'ר הסקוטי: "זו היתה עונה משונה. לא שיחקנו טוב בחוץ, אבל היינו פנטסטיים בבית, וזה מה שהביא לנו את התואר". פרגוסון אף נשאל האם הזכייה בתואר הנוכחי, בצירוף זכייה אפשרית בליגת האלופות תהפוך את העונה הזו לגדולה יותר מהטרבל ב-1999. "בואו לא ניסחף", אמר פרגוסון. "עונת הטרבל היתה משהו מיוחד שלא יקרה שוב לעולם".

לפני גמר ליגת האלופות ההולך וקרב, נזכר המנג'ר הסקוטי בפעם הקודמת בה נפגשו הקבוצות במעמד זה, אז זה קרה ברומא ב-2009: "יכול להיות שהחולשה שלנו בגמר ההוא הייתה כי שיחקנו עם קבוצה של מחליפים נגד האל סיטי, במשחק שקדם לגמר". פרגוסון המשיך ואמר לגבי הליגה: "זו האחריות שלנו להיות הוגנים עם כל הקבוצות שמתמודדות נגד ירידה. מנצ'סטר יונייטד תנסה לנצח ביום ראשון הבא, כמו תמיד".

אגב, כשפרגוסון מתייחס למאזן הביתי של הקבוצה, הוא מתכוון לעובדה שמתוך 18 משחקי בית ששיחקה הקבוצה עד עכשיו (משחק הבית האחרון שלה יהיה בשבוע הבא, נגד בלקפול), ניצחה הקבוצה ב-17 מתוכם, וסיימה בתיקו במשחק הנותר. מאזן השערים שלה במשחקים האלו היה 10:45. שלושת המבקיעים הבולטים של הקבוצה העונה היו דימיטאר ברבאטוב עם 21 שערים, חבייר הרננדז עם 13, ורוני עם 11.

ווין רוני, שהיה הגיבור היום של הקבוצה, סיפר על הרגעים המתוחים שלפני בעיטת הפנדל הגורלית. "זה היה מפחיד מאד, והייתי צריך להרגיע את עצמי לפני שבעטתי, בגלל שהוא הגיע אחרי הפסקה ארוכה במשחק". החלוץ הוסיף: "אחרי השנה שהייתה לי, כל כך הרבה עליות וירידות, להשיג את האליפות זה דבר מדהים. זו הרגשה מצוינת, למועדון ולאוהדים וגם לי באופן אישי".

ריאן גיגס, הקשר הותיק של היונייטד, התבדח אחרי המשחק: "לקחנו אליפות ואנחנו בגמר ליגת האלופות, כנראה שאנחנו די גרועים". גיגס התייחס לשיא האליפויות של הקבוצה, ששברה היום את השיא הקודם שהוחזק במשותף על ידה ועל ידי ליברפול, יריבתה הגדולה: "לפני עשרים שנה לא היינו קרובים אליהם בכלל, ועכשיו עברנו אותם. זו הסיבה שאני ממשיך לשחק, בגלל ימים כאלה". עתה תנסה מנצ'סטר להשלים את המשימה, כשתפגוש את ברצלונה בגמר ליגת האלופות שיתקיים ב-28 למאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully