וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: מריה שראפובה עלתה לגמר

הרוסיה שוב נראתה מצוין, ניצחה 5:7, 3:6 את קרוליין ווזניאקי ותפגוש את סמנתה סטוסור, שניצחה 6:7 (6), 0:6 את נה לי

מריה שראפובה ממשיכה בקאמבק הנפלא שלה. הרוסיה המצוינת, שסבלה במשך חודשים מפציעה בכתף, הצליחה לעלות הערב (שבת) לגמר טורניר רומא לאחר שניצחה את המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי, 5:7, 3:6 ותפגוש שם את סמנתה סטוסור. לשראפובה, שהפסידה לווזניאקי בחצי הגמר באינדיאן וולס, זה יהיה גמר שני השנה לאחר שהפסידה בגמר מיאמי לוויקטוריה אזרנקה. האם אנחנו חווים כאן את הקאמבק המיוחל של אחת הטניסאיות המוכשרות שדרכו על מגרשי הטניס?

המערכה הראשונה הייתה רווית שבירות ושראפובה עלתה כבר ל-1:3, אך ווזניאקי הצליחה לחזור עם שבירה משלה בדרך ל-4:4. ווזניאקי הגישה, אך נשברה וזה 4:5 לרוסיה, אך היא נשברה בחזרה וזה 5:5. כאן הצליחה שראפובה להשיג שבירה נוספת וזה 5:7 לטובתה במערכה הראשונה. המערכה השנייה נפתחה טוב מבחינת ווזניאקי, שבעזרת שבירה הצליחה לעלות כבר ל-1:3, אך שראפובה זכתה בכל חמשת המשחקונים הבאים וזכתה במערכה עם 3:6.

סמנתה סטוסור, המדורגת במקום השביעי בעולם, הוכיחה שוב שכשהיא רואה את משטח החימר נעשה לה טוב. האוסטרלית עלתה היום לגמר טורניר רומא היוקרתי, לאחר שניצחה 6:7 (6), 0:6 את נה לי הסינית, המדורגת שישית בעולם, לאחר שעה ו-21 דקות. סטוסור, שהגיעה בשנה שעברה לגמר הרולאן גארוס, פתחה טוב והשיגה שבירה ראשונה כדי לעלות ל-3:5, אך הסינית לא התייאשה והצליחה להציל נקודת מערכה ואפילו להשיג אחת משלה, אותה לא הצליחה לנצח והמערכה הראשונה הלכה לשובר שוויון.

גם כאן מצב העניינים היה צמוד במיוחד, אך סטוסור הצליחה לסגור עניין ב-6:8 בזכות הגשה מצוינת. המערכה השנייה כבר הייתה שייכת אך ורק לסטוסור, שעשתה מה שהיא רוצה על המשטח החום וזכתה במערכה השנייה עם 0:6 מול הפינליסטית של אליפות אוסטרליה השנה, שביצעה גם חמש טעויות כפולות.

בגמר, תפגוש סטוסור את המנצחת במפגש המסקרן שייערך מאוחר יותר בין המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי, שניצחה ברבע הגמר את ילנה ינקוביץ' לאחר קרב של קרוב לשלוש שעות, למריה שראפובה, שעלתה לאחר שויקטוריה אזרנקה פרשה בשל פציעה במרפק.

עדכון ראשון: 15:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully