וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס יעדיפו את דאנליבי על פני אדלמן?

האלופה היוצאת מחפשת מחליף מנוסה לפיל ג'קסון, ושוקלת להחזיר את דאנליבי בן ה-57 לקדנציה שנייה בלוס אנג'לס

פחות משבוע אחרי שפיל ג'קסון אישר שבכוונתו לפרוש מאימון אחרי ההדחה המשפילה של הלייקרס על ידי דאלאס, הלייקרס כבר עובדים במרץ על מציאת מחליף, ועל פי רשימת המועמדים המסתמנת עד כה הבעלים ג'רי באס מתמקד בשוק המאמנים הוותיקים.

בימים האחרונים דווח שהמועמד המוביל לתפקיד הוא ריק אדלמן, אבל הלילה (בין שישי לשבת) גם שמו של מייק דאנבילי עלה כאחד המועמדים הסופיים.

דאנליבי בן ה-57 החל את קריירת האימון שלו ב-1990 כמאמן הלייקרס, שם החליף את פט ריילי ועזב אחרי שנתיים והפסד אחד בגמר ה-NBA לשיקגו ב-1991. מאז הספיק לאמן ארבע שנים במילווקי וארבע שנים נוספות בפורטלנד, כשאת שבע השנים האחרונות בילה כמאמן הקליפרס.

במקביל גם עוזר המאמן בריאן שואו, שזכה להבעת אמון פומבית מקובי בריאנט, עדיין נמצא במירוץ. בינתיים עשוי שואו להתראיין למשרת האימון הפנויה בגולדן סטייט, אליה מועמד גם צ'אק פרסון, ששימש גם הוא עוזר בצוות של ג'קסון הפורש.

* שאקיל אוניל, ששיחק בשלושה משחקים בלבד מאז פברואר והתקשה לחזור לכושר משחק לאורך הפלייאוף, עדיין לא הודיע על תכניותיו לעונה הבאה, אבל דני איינג', הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, נתן סימן ראשון לכיוון אליו נוטה הסנטר בן ה-39. "אני חושב שהוא יפרוש", אמר איינג'. "כמובן שעדיין מוקדם לקבל החלטה כזו, אבל אני מנחש שהוא כבר קיבל אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully