וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם נישאר זה יהיה הרגע המאושר בקריירה שלי"

מאמן ווסטהאם דרוך למשחק בוויגאן (18:00, ספ' 1 ו-HD), על אף הסיכוי הנמוך: "גם בצ'לסי ובפורטסמות עשיתי את הלא יאמן"

אברהם גרנט ו-ווסטהאם קרובים מתמיד לצ'מפיונשיפ, לאחר שגם בלקפול וגם וולבס הצליחו לנצח היום (שבת) ותיקו ביתי של בירמינגהאם מול פולהאם יספיק כדי להוריד את הפטישים לליגת המשנה. למרות זאת, ינסו הפטישים לעשות את הבלתי ייאמן מחר במשחק החוץ מול וויגאן (18:00, שידור ישיר בספורט 1 וספורט 1 HD). שני מחזורים לקו הסיום של העונה, ניצבת קבוצתו של המאמן הישראלי עם 33 נקודות, שש פחות מבלקפול ושבע פחות מוולבס, שניצחה 1:3 את סנדרלנד.

אחרי שהתיקו הביתי מול בלקבורן קטע לפטישים רצף של חמישה הפסדים אבל לא מנע מהם להישאר שקועים עמוק במקום האחרון, הם יודעים שגם ניצחון עלול שלא להספיק להם לשרוד, אך כל תוצאה אחרת תחרוץ את דינם עוד לפני המחזור האחרון. סקוט פארקר, שווסטהאם השיגה נקודה אחת משישה משחקים בהם לא פתח העונה, התאמן כרגיל במהלך השבוע והוא עשוי לחזור הישר להרכב של גרנט.

"אם נוכל להישאר בליגה זה יהיה הרגע השמח ביותר בקריירה שלי", אמר גרנט, שיכול להיות מעודד מהעובדה שווסטהאם ניצחה בחמישה משמונת הביקורים האחרונים שלה בוויגאן. "היו לי הרבה רגעים מאושרים בכדורגל, כולל באנגליה. בשתי הקבוצות הקודמות שלי, פורטסמות וצ'לסי, האוהדים הגיעו למשחקים האחרונים של העונה מאושרים, ואני רוצה שזה יקרה גם בווסטהאם".

לגבי העובדה שהוא עומד להפוך למאמן הראשון בפרמיירליג שיורד ליגה עם שתי קבוצות שנה אחרי שנה אמר גרנט: "אני לא רוצה להתעסק בעצמי עכשיו, אבל עובדה שעשיתי מה שאף אחד לא ציפה ממני לעשות, לא בפורטסמות ולא בצ'לסי. כאן בווסטהאם מצפים ממני להישאר בליגה, וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות".

אצל וויגאן, שארל נ'זוגביה, שהחלים מפציעה וכבש ב-1:1 מול אסטון וילה במחזור האחרון, צפוי לעמוד לרשותו של רוברטו מרטינז. לעומתו מוחמד דיאמה עדיין בספק גדול למשחק. "אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון", אמר מרטינז. "אנחנו מודעים היטב למה שאנחנו נלחמים עבורו. זה רגע מפתח בהיסטוריה של המועדון הזה, וזו הזדמנות לקבל את הגמול שמגיע לנו על העבודה הקשה שלנו במשך כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully