וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אינטר: "שהגדולות יקנו שחקנים רק אחת מהשנייה"

הנראזורי זועמים על ההחלטה לחלק את כספי הטלוויזיה בשווה בין כל קבוצות הסריה A, ומאיימים לפגוע בקטנות בשוק ההעברות

הרוחות בסריה A סוערות בימים האחרונים בעקבות ההצבעה בהתאחדות האיטלקית שקבעה שהרווחים ממכירת משחקי הליגה לשידורים בתשלום בטלווזיה יחולקו שווה בשווה בין כל הקבוצות, בניגוד לדעתן של חמש הגדולות - מילאן, אינטר, יובנטוס, רומא ונאפולי - שדרשו לקבל נתח גדול יותר מהתגמולים כיוון שהן מחזיקות בבסיס אוהדים גדול יותר באופן יחסי, ולנראזורי כבר יש פתרון שנוי במחלוקת כדי לשנות את התמונה.

"המצב שנוצר לא הגיוני", הכריז ארנסטו פאולילו, מנכ"ל אינטר בעקבות ההצבעה. "אם למשחק בין אינטר לקייבו יש מיליון צופים, זה אבסורד להניח שהם מתחלקים שווה בשווה בין הקבוצות. התוצאה עשויה להיות שהמועדונים הגדולים פשוט יחליטו לקנות ולמכור שחקנים רק אחד עם השני, ובכך לפגוע בהכנסות של הקבוצות הקטנות, שמנסות כעת לפגוע בהכנסות של הגדולות".

בינתיים מדווחת התקשורת האיטלקית שוולטר מצארי הפך למועמד הבולט לאמן את רומא בעונה הבאה. המאמן המוערך שהוליך את נאפולי לעונה נהדרת ולמקום השלישי היה מחוזר בימים האחרונים על ידי יובנטוס, אך הגברת הזקנה הכחישה שבכוונתה להחתימו. הג'ילארוסי, שעדיין נאבקים על הכרטיס לליגת האלופות תחת המאמן הזמני וינצ'נזו מונטלה, רוצים לרענן את השורות תחת הבעלים החדשים מארצות הברית, ומצארי כבר סומן כאיש שייקח פיקוד על המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully