וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגריזליס גברו על הת'אנדר וכפו משחק שביעי

30 נקודות ו-13 ריבאודנים של זאק רנדולף נתנו לממפיס 83:95 ביתי, דוראנט נעצר על 11 בלבד. ההכרעה: ביום ראשון בערב

דאלאס, מיאמי ושיקגו כבר תפסו את מקומן בסדרות הגמר האיזוריות, אבל המקום האחרון לארבעת האחרונות עדיין פנוי, אחרי שממפיס דאגה למתוח את סדרת חצי גמר המערב שלה מול אוקלהומה סיטי למשחק שביעי עם ניצחון ביתי 83:95 שאיזן ל-3:3.

הגריזליס שברו את שיא ניצחונות הפלייאוף למדורגת שמינית במערב עם עוד תצוגת תכלית מרשימה. הקבוצה שאף אחד לא ספר לפני הסיבוב הראשון המשיכה להאמין בעצמה, והתעוררות של זאק רנדולף, שלא הצליח לשחזר את יכולתו מהמשחק הראשון בסדרה בארבעת המשחקים הבאים, האריכה עבורה את החלום במשחק אחד נוסף לפחות.

ליונל הולינס החליט להמר על או ג'יי מאיו בחמישייה במקומו של סם יאנג, והגארד המוכשר הצדיק את המהלך בפתיחה טובה כשמנגד צבר קווין דוראנט שתי עבירות מהירות וירד לספסל למשך מרבית הרבע הראשון, אבל הת'אנדר ברחו ברבע השני ליתרון 13 נקודות והוליכו 44:54 במחצית.

אלא שברבע השלישי האורחים נבלמו לחלוטין בצד ההתקפי עם 6 מ-22 מהשדה, ועוד לפני סיום הרבע מאיו כבר קבע 65:67 לממפיס. ברבע האחרון רנדולף כבר טרף את הפרקט כמו שרק הוא יודע, והקהל המקומי היה יכול לחגוג הרבה לפני הבאזר.

רנדולף סיים עם 30 נקודות (12 מ-22 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, מאיו רשם 16 נקודות ומייק קונלי ניצח על המלאכה עם 11 נקודות ו-12 אסיסטים. דוראנט רשם שיא פלייאוף שלילי עבורו עם 11 נקודות בלבד (3 מ-14 מהשדה, 1 מ-9 לשלוש) ו-7 ריבאונדים. ראסל ווסטברוק עם 22 נקודות וג'יימס הארדן עם 14 לא הצליחו לחפות עליו, וההכרעה עברה למשחק השביעי באוקלהומה סיטי ביום ראשון בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully