וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט לוקח אחריות

מי שחשש, יכול להירגע. מאמן ווסטהאם לא הולך עדיין לשום מקום. "אני אחראי למצב, אך זה לא נגמר עד שזה נגמר", אמר

לאברהם גרנט ו-ווסטהאם לא נותר עוד הרבה כדי להציל את עצמם מירידה. רוב הדברים לא תלויים בהם, אולי שש נקודות בשני המשחקים הנותרים אולי יוכלו לעשות עבורם את העבודה. עם זאת, לאור היכולת של הפטישים בתקופה האחרונה זאת נראית בערך כמו משימה בלתי אפשרית.

ביום ראשון תתארח ווסטהאם אצל וויגאן בקרב תחתית סוער. הקבוצה של גרנט מדורגת אחרונה עם 33 נקודות, בעוד שוויגאן מקום אחד מעליה (19) עם שלוש נקודות יותר. ניצחון של הפטישים יעלה אותם לפחות שלב אחד בטבלה, בעוד שהפסד שלהם יסגור מעשית את הסיפור ויוריד אותם לליגת המשנה.

מי שלקח אחריות בצורה גורפת על המצב הקשה של הפטישים הוא גרנט: "אני אחראי להכל. אני המנג'ר, אני נוטל את ההחלטות על כר הדשא, לגבי הסגל. האחריות היא עליי". אולם המאמן הישראלי עדיין לא מרים ידיים: "זה לא נגמר עד שזה נגמר. בואו נדבר אחרי שהכל ייגמר. זה לא קל, העונה הזו לא הייתה קלה, אבל אני חושב שזה זמן לא טוב עדיין לסכם את העונה כי שום דבר עוד לא נגמר".

גרנט כבר חווה ירידה אחת עם פורטסמות בעונה שעברה, ואם גם "יצליח" לעשות זאת השנה, יהיה למאמן הראשון בפרמיירליג שיורד שנתיים ברציפות ליגה עם שתי קבוצות שונות. "אין ספק שזה שונה", ערך גרנט השוואה עם העונה שעברה, "בגלל שכאן, בווסטהאם, הכל נקבע על המגרש. לפורטסמות לא היה בכלל צ'אנס בליגה - ידענו זאת כבר מינואר, וכתוצאה מכך התרכזנו בגביע". פומפי כזכור הגיעה עד הגמר בוומבלי, שם נוצחה על ידי צ'לסי.

גרנט אף התייחס לגבי כשירותו של קפטן הקבוצה סקוט פארקר, ונדרש לשאלה האם הוא יוכל לשחק נגד וויגאן: "הוא מרגיש יותר טוב, הוא התאמן איתנו. זה לא קל לשחקן לשחק אחרי מספר שבועות של היעדרות. אני רוצה לברך אותו על זכייתו בתואר שחקן השנה (על ידי העיתונאים), אני חושב שזה מגיע לו, הוא היה הכי טוב בעונה זו. יש סיכוי שהוא ישחק נגד וויגאן, אחליט אחרי האימון המסכם שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully