וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן: "הכי כואב שלא הראינו מחוייבות"

מאמן הפועל כפ"ס, שירד לקול קריאות "תתפטר", התמרמר מחוסר ההקרבה: "אכזבה גדולה". יחזקאל: "יש לנו אמונה"

קובי אליהו

צפו בתגובות מאצטדיון לויטה בכפר סבא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל כפר סבא לא ציפו לפלייאוף עליון כל כך רע. הקבוצה של תומר קשטן רשמה היום (שישי) משחק רביעי ברציפות, מאז תחילת שלב הפלייאוף, ללא ניצחון, והשיגה רק שתי נקודות. היום היא הובסה בביתה 3:0 על ידי הפועל ראשון לציון המצוינת שרשמה הישג טוב מאוד ושמרה את סיכויי ההעפלה שלה לליגת העל בחיים.

למזלה הרב של כפר סבא, היא פתחה מספיק פער ולמרות הקיזוז היא עדיין תלויה בעצמה במחזור האחרון, כאשר תצא למשחק חוץ ברעננה מול הקבוצה של אייל לחמן. ניצחון שם והיא תעלה, בעוד שתוצאת תיקו תגרום לה להיות תלויה במשחק של יריבתה למאבק העלייה, הפועל ראשון לציון, שתארח את עירוני רמת השרון, שעשתה היסטוריה והעפילה לליגת העל.

ניסן יחזקאל: "השבוע הכי אמונתי שלנו העונה"

מאמן הפועל כפר סבא תומר קשטן ירד בסיום המשחק בצל קריאות "תתפטר" רמות וקצובות של קהל הקבוצה, שכמובן לא שבע נחת ממנה בשבועות האחרונים.

בסיום אמר המאמן הירוק: "במשך ארבעה משחקים בפלייאוף לא הצלחנו לנצח, אין ספק שלא ציפינו לזה, אבל זו העובדה. לשמחתי, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ולמרות שהיום אכזבנו בצורה גדולה מאוד את הקהל שלנו, אנחנו יכולים להודות לו. אני מבין את האכזבה הגדולה שלו.

"הכי כואב לי שלא הראינו מספיק מחוייבות", הוסיף קשטן. "קבוצה שרוצה לעלות ליגה צריכה להראות יותר כוח. גם בשבוע שעבר מעדנו וקיבלנו שער שוויון. האכזבה היא כמובן גדולה".

מאמן הפועל ראשון לציון ניסן יחזקאל, שהשיגה עם הניצחון נקודה שביעית בפלייאוף ויכולה לעשות את הבלתי ייאמן בשבוע הבא, אמר בסיום: "זה היה השבוע הכי מנטלי, הכי דתי, הכי אמונתי שעברה הקבוצה שלי העונה. בפן המנטלי עבדנו חזק מאוד, האמונה שאפשר לעשות את זה ושזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. טקטית ומקצועית עובדים כל השנה. הבחורים הצליחו בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully