וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולג בוטנקו: "טוב שקיבלנו חזק בראש"

מאמן אס"א מקווה שההפסד למכבי ראשל"צ יעיר את שחקניו. רוזנטל: "לא רוצה לראות תסריט שהקהל שלנו שוב יתאכזב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

סדרת הגמר-יד המדהימה בין האלופה מכבי ראשון לציון ואס"א תל אביב תמשיך למשחק חמישי ומכריע. שתי הקבוצות השיגו שני ניצחונות חוץ (!) וביום שלישי הבא, הן תתחרנה על התואר החשוב ביותר. למרות שהקבוצה של גלעד מאור הגיעה בפיגור של 2:1 בסדרה ועם הגב לקיר, היא ידעה להתעלות על עצמה ולהשיג ניצחון נהדר 28:36 כדי להשוות את הסדרה ל-2:2.

בסיום המשחק אמר מאמן אס"א תל אביב אולג בוטנקו: "אפשר היה לראות מתחילתו של המשחק שמכבי רצתה יותר, היא נלחמה יותר על הכדורים. לא ידענו לתת להם תשובה, קיבלנו חזק בראש, וטוב שכך. היא היית הרבה יותר טובה, ככה אי אפשר לנצח משחק". לקראת המשחק האחרון בסדרה, שכאמור ייערך ביום שלישי הבא, אמר בוטנקו: "היום גם קטעים מקצועיים שנפלנו עליהם, אבל הרוב זו הכנה נפשית כי יש רק יומיים להתכונן למשחק".

מן העבר השני, במכבי ראשון לציון חגגו כמובן את הניצחון והשוויון בסדרה, שנתן להם הזדמנות נוספת לנצח משחק בבית בסדרת הגמר, דבר שהם לא עשינו עדיין ולזכות באליפות. בסיום אמר אריאל רוזנטל: "מה שניצח לנואת המשחק זה החיבור הקבוצתי, הגנת ברזל והאופי של שחקנים. אין לי מילים למה שהיה פה. גם מבחינת הקהל. אני לא רוצה לראות תסריט שהקהל שלנו שוב ילך מאוכזב הביתה".

שחקן מכבי ראשון לציון גל אברהם אמר בסיום: "אנחנו לא מחפשים כוכבים שיובילו אותנו, אנחנו צריכים קבוצה. יש לנו מספיק שחקנים כדי שנראה כמו קבוצה והוכחנו את זה היום. נשאר לנו עוד גמר גביע אחד ונעשה היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully