וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - אשקלון: "הקבוצות האחרות לא מעניינות אותנו"

במועדון מהבירה לא אהבו את הדיבורים סביב המשחק (ש', 17:00, ספ' 2). מחפוד דורש את שיא הריכוז, טגה במקום גיטא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים לא הפסידה בחמשת משחקי הליגה האחרונים.

* הקבוצה מהבירה ניצחה בחמשת משחקי הבית האחרונים.

* החבורה של רוני לוי הציגה ב-10 משחקיה האחרונים הגנה חזקה מאוד, כשספגה רק ארבעה שערים.

* השופט אסף קינן שפט את המשחק האחרון בין שתי הקבוצות, בו ניצחה אשקלון 1:2.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

למרות שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד אחרי שהקבוצה הבטיחה את השארותה בליגה, תנסה החבורה של רוני לוי לסיים את העונה בטעם טוב, במשחק הביתי האחרון לעונה זו מול קהל האוהדים הצהוב בטדי. בבית"ר מאוד לא אהבו את הרינונים שהיו במהלך השבוע והספקות בנוגע למאמץ השחקנים מול אשקלון. "הקבוצות האחרות לא מעניינות אותנו, אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה", אמרו במועדון.

המאמן לוי יחסר את עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן הפצועים שלא יהיו בסגל. הבלם תומר בן יוסף שהתאושש מפציעה, צפוי לחזור לסגל. המגן אלי דסה יפתח במקומו של ליאור ראובן, כאשר שי חדד אמור לפתוח בקישור על חשבונו של סטיבן כהן שיסופסל.

"היו שלבים שמאוד דאגתי וחשבתי שהקבוצה יכולה להסתבך ולהגיע למצב של סיכון. לשמחתי, בחודשיים האחרונים אנחנו בתקופה טובה", אמר היום המאמן רוני לוי בראיון ל'רדיו ירושלים'. לוי נשאל בנוגע לחיזוק הקבוצה לעונה הבאה, והוסיף: "העמדות הכי דחופות הם קשר אחורי, בלם וחלוץ. אחרי שנחזק את שלוש העמדות הללו נוכל לחפש חיזוקים בעמדות אחרות".

הפועל אשקלון:

אחרי שהשיגה ניצחון חשוב מאוד על בני סכנין בשבוע שעבר, תצא הקבוצה של אלי מחפוד למשחק חוץ לא קל בכלל בטדי. אשקלון נמצאת עדיין בסכנת ירידה מוחשית, כאשר היא מדורגת במקום הלפני אחרון עם 16 נקודות, נקודה אחת פחות מסכנין, שתשחק בחוץ נגד האחרונה בטבלה שכבר ירדה לליגה הלאומית, הפועל רמת גן.

המאמן אלי מחפוד שם דגש רב באסיפה על כך ששחקניו חייבים להיות מרוכזים, ואמר להם בין היתר: "אתם חייבים לעמוד על המגרש נכון מבחינה טקטית. כולנו יודעים את משמעות המשחק, אני לא צריך להסביר לכם אותו. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח". מחפוד הראה לשחקניו וידאו ממשחקיה של בית"ר, והוסיף להם: "בית"ר נמצאת בתקופה טובה, אנחנו חייבים להיות בשיא הריכוז במשחק כדי להוציא נקודות בטדי".

מחפוד ישמור על הרכב כמעט זהה לזה שהעלה במשחק הניצחון על סכנין, מלבד שינוי כפוי אחד, כאשר אושרי גיטא, שספג כרטיס אדום במשחק עבר, ייעדר מההרכב ומהסגל. מי שיחליפו בהרכב הוא אמייה טגה.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: כריסטיאן גונזאלס

הבלם האורוגוואי הביע השבוע את רצונו להישאר עונה נוספת בישראל ובבית"ר. הבלם הוותיק יפגוש את הפועל אשקלון, שתבוא במטרה להילחם על חייה ותנסה לתקוף ככל האפשר. לגונזאלס צפויה עבודה רבה, ומשחק טוב שלו יכול להוסיף לו מניות לקראת חידוש החוזה לעונה הבאה.

הפועל אשקלון: אריק גאוו

רוני לוי ייצב את ההגנה של בית"ר ירושלים במחזורים האחרונים, כאשר לדוגמה ב-10 האחרונים היא ספגה ארבעה שערים בלבד. אשקלון יודעת שהיא חייבת לפרוץ את המנעול של אריאל הרוש, ועוד בטדי, ומי שהמפתחות יופקדו בידיו בעיקר הוא מלך השערים של אשקלון העונה עד כה, גאוו, עם שבעה שערים בליגה. אשקלון כבשה העונה רק 32 שערים בינתיים, אבל אחד בטדי של גאוו יכול לעשות אולי את ההבדל בין השארות לנשירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבינדר, שי חדד, עידן טל, סמואל יבואה, חן עזריאל (משה בן לולו).

הפועל אשקלון: צחי גיגי, דניאל היידמן, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אריק גאוו, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully