וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - בני סכנין: ג'ונתן אסוס נזרק מהקבוצה

במועדון נמאס מבעיות המשמעת של הקשר. דובר סכנין במונולוג לשחקנים: "יודעים מה סמוראי עושה כשהוא מפסיד" (ש', 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שלומי דורה הוא המאמן היחיד שאימן העונה את שתי הקבוצות.

* כמעט כל סגל השחקנים השתנה בהפועל רמת גן מאז שדורה עזב את הקבוצה.

* בארבעת המפגשים בליגת העל בין השתים, רמת גן עדיין לא הצליחה לנצח את בני סכנין.

* סכנין מגיעה למפגש אחרי הפסד להפועל אשקלון שקטע רצף חיובי של ארבעה משחקים ללא הפסד, ושהיה ההפסד ראשון של דורה בקבוצה.

* האורדונים מגיעים עם שני ניצחונות רצופים, כאשר לפני כן, הניצחון האחרון של הקבוצה היה במחזור הרביעי.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הקשר הצרפתי ג'ונתן אסוס, שהיה מעורב במספר תקריות משמעתיות, קיבל היום הודעה כי הוא משוחרר מהפועל רמת גן ורשאי לחפש קבוצה אחרת.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בספירה לאחור בכדי לסיים את סיוט העונה הנוכחית, כאשר אחרי שני נצחונות ליגה רצופים ינסו ברמת גן לנצח בשלישית ולהמתיק במעט את הגלולה המרה. הבלם המוצהב אלי לוי ייעדר מחר כאשר יקיר שינה יפתח כבלם לצידו של טל חן. בקישור האחורי יפתחו דן רומן, שחר סימנטוב וקרלוס צ'קאנה ובחלק הקידמי יצטרפו ציון צמח ועומר בוקסנבוים לחלוץ לירון דיאמנט שיפתח בחוד.

בני סכנין:

בקבוצה יודעים שהפסד יכול לשלוח אותה ישירות לליגה הלאומית. במועדון מקווים שהשחקנים לא יכשלו במבחן האמיתי של הקבוצה, כשניצחון יכול להבטיח לה עונה נוספת בליגת העל. בכל אופן, גם המשחק במחזור הבא יהיה מכריע מבחינתה כשהיא תפגוש בדוחא את בית"ר ירושלים. באופן כללי, האווירה בסכנין מאוד אופטימית, אך באסיפה חבר ההנהלה והדובר מונדר חלאיילה והמאמן שלומי דורה דאגו להזהיר את השחקים עם מונולוגים מהפנטים.

"תעצמו את העיניים. דמיינו לעצמכם שבעוד שבוע אנחנו יורדים ליגה. כולם יחפשו להאשים אחד את השני וכל אחד יחזור הביתה ויבקש להחזיר את הזמן אחורה", אמר חלאילה לשחקנים. "אתם יודעים מה סמוראי עושה כשהוא מפסיד, וזה בדיוק הזמן להילחם על הכבוד ולהבטיח את המקום בליגה".

דורה הוסיף על היריבה: "רמת גן הוכיחה את עצמה בשבועיים האחרונים, והיא משחקת כדורגל משוחרר והתקפי. אנחנו חייבים להגיע מרוכזים ולתת הכל על הדשא". דורה מתכנן שני שינויים, כשחמד גנאים ואחמד קאסום ירדו לספסל ןאת מקומם בהרכב יתפסו באסם גנאים ולירן כהן.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: איתי ארקין

השוער הצעיר יהיה זה שיעמוד בין הקורות במדי הקבוצה בעונה הבאה בליגה הלאומית. עד אז, כל משחק שהוא משחק העונה בליגת העל יתרום לנסיונו ושיפורו.

בני סכנין: נסטיה צ'ה

הברומטר של סכנין. במשחקים האחרונים, הסלובני הוכיח שיש לו עוד מה לתרום לקבוצה ושהיא יכולה לחזור מכל משחק כמעט עם נקודות. נגד רמת גן הקבוצה שוב תצטרך את צ'ה ביכולת טובה ואם הוא ייתן את הטון, סכנין אולי תבטיח את ההשארות בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, דן רומן, קרלוס צ'קאנה, שחר סימנטוב, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, פטי יאיא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, באסם גנאים, חאלד חלאילה, נסטיה צ'ה, לירן כהן, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully