וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה את קליארי 1:4

האלופה הטרייה חגגה מול הקהל המקומי, 3 בישולים לפאטו, צמד לרוביניו. לאציו עלתה זמנית למקום ה-4 אחרי 2:4 על גנואה

אחרי שתמונת האליפות הוכרעה כבר בשבוע שעבר, התפנתה הערב (שבת) מילאן כדי לחגוג כמו שצריך, הפעם מול האוהדים אצלה בבית. הרוסונרי דרסו את קליארי 1:4 עם תצוגה נהדרת של פאטו (שבישל 3 פעמים) וצמד של רוביניו. לא רק בסן סירו היתה חגיגת שערים: עוד קודם לכן, ניצחה לאציו 2:4 באולימפיקו את גנואה במשחק שעשוי להיות משמעותי מאוד עבורה. לאציו עולה אל המקום הרביעי, לפחות באופן זמני, והיא קרובה לתפוס את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

מילאן - קליארי 1:4

הרוסונרי קיבלו הזדמנות לחגוג את תואר האליפות אל מול הקהל הביתי שלהם, ונראה שגם ההדחה בחצי גמר הגביע מול פאלרמו לא ממש פגעה במסיבה. רוביניו היה זה שנתן את אות הפתיחה, כשסידורף סידר לו כדור מצוין והברזילאי נעץ אותו בפינה הימנית כדי להעלות את המארחים ליתרון. לא עברו שתי דקות והיתרון המילאנזי הוכפל, כשהפעם הגיע תורו של פאטו לסדר לגאטוסו כדור נהדר, והאחרון נגח אותו היטב אל הרשת. המטווח של המארחים נמשך, פאטו היה קרוב מאוד לכבוש את השלישי בדקה ה-34, ודקה לאחר מכן חזר לסורו, כשבישל שער נוסף, הפעם לרוביניו, ששם את השני שלו.

מבול השערים לא נפסק, והפעם הגיעה תורה של קליארי לעלות על הלוח, כשבקה ה-38 היא צימקה מרגליו של אנדראה קוסו, שניצל הגנה נוראית של שחקני מילאן כדי להוריד את האורחים בפיגור 3:1 אל המחצית. הלחץ של המארחים לא נפסק גם במחצית השניה, לשמחת הקהל המקומי שצפה בהצגה בהנאה רבה. קליארי הצליחה להחזיק מעמד בשטף, כל זאת עד הדקה ה-77, אז בישל פאטו את שערו השלישי במשחק, כשהפעם הוא מסדר כדור לסידורף שכבש את הרביעי לאלופה הטרייה.

לאציו - גנואה 2:4

הביאנקוצ'לסטי דילגו זמנית למקום הרביעי בזכות ניצחון ביתי מרשים, ומחר יקוו להפסד של אודינזה במשחק החוץ שלה מול קייבו כדי להישאר עם הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אחרי שלושה הפסדים רצופים, נהנתה לאציו ממשחק נהדר של כריסטיאן לדסמה שבישל שלושה שערים. הקשר הארגנטינאי סידר שער לג'וזפה ביאבה בדקה השביעית, רודריגו פלאסיו איזן בחלוף חמש דקות, אבל לדסמה בישל לתומאסו רוקי (52) והרנאנס (56), שמצידו השלים צמד בדקה ה-66. אנטוניו פלורו פלורס צימק דקה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully