וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מ.ס. אשדוד: מתחמם, חם, רותח

צפריר דרבן את המלאבסים לקראת משחק התחתית: "אסור שהמועדון הזה יירד". לאשדוד תספיק נקודה להישארות (ש', 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מדהים. אבל רק חמש תוצאות תיקו הושגו ב-31 מפגשים בין הקבוצות. להוציא את התיקו בעונה שעברה, התיקו האחרון הושג בעונת 2002/3.

* ארבע מתוך חמש תוצאות התיקו בין הקבוצות הושגו כשפתח תקוה היא המארחת.

* אשדוד ניצחה 14 מתוך 21 המשחקים האחרונים בין הקבוצות (בכל המגרשים). הישג מדהים אפילו אם היה מדובר בקבוצת צמרת מובהקת מול תחתית.

* יובל נעים הספיק לנצח שבעה משחקי בית רצופים עד שעזב. המאזן בשני משחקי הבית מאז שעזב: נקודה מתוך שש.

* אשדוד ניצחה רק פעמיים ב-15 המשחקים האחרונים.

* ב-26 מתוך 32 משחקי ליגה של מ.ס. אשדוד נכבשו 2 שערים ויותר למשחק.

מפתחות והכנות:

הפועל פתח תקוה:

הדפים שחילק גילי לנדאו לשחקני הקבוצה בשבוע שעבר לא עזרו כנראה, והמאמן החליט לעבור למעשים. אתמול ערך המאמן אימון מפרך של שעתיים, לאחריו תיארו שחקנים: "לנדאו קרע אותנו. 'הקאנו דם' כשירדנו מכר הדשא". חבר ההנהלה גל חצור חשב שאולי אפשר לפתות את השחקנים דרך הכיס, כשהציע לתת להם מענק מיוחד אם ינצחו את אשדוד, שיוחלק גם לשחקנים שלא יהיו בסגל. "אני רוצה מתנה ליום ההולדת", הבהיר. חלק מאוהדי הקבוצה, מצדם, מתכוונים להמשיך בגל המחאה שלהם. אחרים הבטיחו לעודד את הקבוצה בטענה ש"המועדון חשוב יותר מכל מחאה". יניב לוזון נטש אתמול את האימון, כשגם ישראל זגורי התקשה להתאמן בגלל כאבים בכתף. ההערכה היא ששניהם ישחקו, אבל רק אחד מהם יפתח כנראה.

המנכ"ל אפי צפריר הפתיע כשלקח את זכות הדיבור באסיפה. "אני מקווה במיוחד בשביל הצעירים שנישאר בליגה", אמר בפתיחת דבריו. "אתם צריכים להבין שכתם של ירידת ליגה ירדוף אתכם בכל מקום. הפועל פתח תקוה זה מועדון גדול. כל שנה, גם כשעלינו ליגה, המועדון מסתבך אבל במאני טיים יודע לאזור כוחות כדי לצאת מהמצב שאליו הוא נקלע. אין פה מישהו שלא קיבל משהו שהוא לא רוצה. אם שחקן הלך לישון וחלם על משהו, למחרת זה קרה. אין כאן שחקן שהמועדון לא נתן לו משהו. אסור שהמועדון הזה יירד לליגה השנייה".

מ.ס. אשדוד:

נקודה אחת, זה מה שצריכים שחקני מ.ס.אשדוד בכדי להבטיח לעצמם כבר מחר עונה נוספת בליגת העל. בקבוצה מאמינים שהנקודה תושג ולא יהיה צורך בדפיקות לב לקראת המחזור האחרון בשבוע הבא. בשלב זה נראה שרק תסריט דרמטי ואפילו דמיוני יביאו את אשדוד אל פי התהום, אולם אף אחד בעיר הנמל לא רוצה לקחת סיכון לקראת סיום משחקי הפלייאוף התחתון. בהנהלת המועדון מבינים את חשיבות המשחק והחליטו להעמיד הסעות בחינם לאוהדים שירצו להגיע לאצטדיון רמת גן. בנוסף להסעה הבטיחו ראשי הקבוצה גם כרטיס חינם למשחק, לכל אוהד אשדודי שיגיע לעודד.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי שצפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בשבוע שעבר בתיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים. עופר ורטה ורחמים צ'קול יפתחו בעמדות המגנים, כאשר ניר ביטון, סטפן קינגווה ומשה אוחיון ירכיבו כרגיל את חוליית מרכז המגרש. דמיטאר מקרייב שייפתח בחוד עשוי לסכם בקרוב על מעבר לקבוצת קיריליה סובייטוב הרוסית שהתעניינה בשירותיו עוד בחודש ינואר וכעת

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: רפי דהן

הילד המוכשר מטוברוק היה אחד הגורמים המרכזיים לכך שהקבוצה הזאת עדיין נלחמת על מקומה בליגה ולא גומרת את העונה כמו הפועל רמת גן. אם בהפועל פתח תקוה חשבו שהעזיבה של דודו ביטון ביטלה את חשיבות ההסכם עם איזיקוביץ', הם טועים – יחד עם אלון תורג'מן דהן הוכיח שבלי השניים האלה בעונה הבאה, פתח תקוה תתקשה מאוד להישאר בליגה, וכל זאת בהנחה שהיא לא תרד עוד העונה. החשיבות שלו במשחק תהיה לנווט את המשחק במרכז השדה ויחד עם ישראל זגורי להפעיל את שחקני האגפים והחלוץ. משחק טוב שלו, ופתח תקוה יכולה להיות חצי רגועה. בכל זאת, ללנדאו יש 11 שחקנים על הראש.

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

החלוץ מסיים את חוזהו בסיום העונה ושמו כבר נקשר במעבר אפשרי למספר קבוצות בליגת העל. שריקי ינסה להוכיח שלמרות מאזן דל של שלושה כיבושים העונה, הוא עדין אחד החלוצים המסוכנים בליגה. שער שלו מחר עשוי לעזור לאשדוד להשיג את הנקודה שהיא כל כך צריכה להבטיח סופית את ההישארות.

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי; רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי (יניב לוזון), גיא צרפתי, גיא דיין; אלון תורג'מן.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, סטיבן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully