וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "זה ענק להגיע למקום הזה"

כוכבה של שיקגו חגג את ההעפלה לגמר המזרח אחרי הניצחון על אטלנטה. על הסדרה מול מיאמי: "מרגישים טוב להיות אנדרדוג"

בשיקגו בולס חגגו הלילה (בין חמישי לשישי) את ההעפלה לגמר המזרח אחרי הניצחון 2:4 על אטלנטה והסיומת המשכנעת 73:93. למרות שדרק רוז מעט זז הצידה והסתפק ב-19 נקודות ו-12 אסיסטים, קרלוס בוזר תפס פיקוד וסיים משחק מצוין עם 23 נקודות ועשרה ריבאונדים. עבור הבולס מדובר כידוע בגמר אזורי ראשון מאז 1998 אז הבולס חגגו אליפות עם מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן. כעת יעברו בבולס להתמקד בלברון ג'יימס ובמיאמי בסדרה שתחל בלילה שבין ראשון לשני.

"זה ענק מבחינתנו להגיע למקום הזה", הודה רוז בסיום. "אנחנו שמחים להעפיל לגמר האזורי, אבל אנחנו לא מתכננים לעצור שם". בשלב הזה, רוז, שהנהיג את הבולס במהלך כל העונה ונבחר ל-MVP על ידי ESPN הביט גם לעבר אורכה של העונה וסיכם: "כשהופענו למחנה האימונים, ידענו שאנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד. היינו מוכנים להשקיע בעבודה ולא להתמקד בסטטיסטיקות. פשוט התמקדנו בלהשיג ניצחון בכל לילה".

על המשחק עצמו הוא אמר: "ההגנה שלנו היא זו שניצחה", והוסיף לקראת הסדרה מול מיאמי: "זה הולך להיות מאצ' אפ נהדר. אנחנו מרגישים טוב עם זה שאנחנו נחשבים לאנדרדוג". בוזר עצמו פרגן לחברו והסביר את הלילה הגדול שלו: "דרק רוז משך הרבה מאוד תשומת לב. השטח היה פתוח עבורי וקלעתי. המצב שלי הולך ומשתפר בכל יום".

אל הורפורד, שחווה לילה נוראי (שבע נקודות) ובכלל סדרה לא מוצלחת מול הבולס (11 נקודות למשחק), ניסה להסביר: "לא מעריכים מספיק את העומק שלהם. הם פשוט מתלבשים עליך. הם מתקדמים ממשחק למשחק וזה נראה שהחמישייה שלהם נותרת טרייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully