וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו העפילה לגמר המזרח

לראשונה מאז 1998, הבולס מגיעים לגמר האיזורי אחרי 73:93 על אטלנטה שסוגר 2:4. בוזר כיכב עם 23 נקודות ו-10 ריב'

שיקגו בולס ממשיכה להחזיר עטרה ליושנה והלילה (בין חמישי לשישי) היא העפילה לגמר המזרח. הבולס, שעברו עונה מרשימה וסיימו עם המאזן הטוב ביותר בליגה, ביטלו את התקוות של אטלנטה להפתיע וניצחו בפיליפ ארינה 73:93 כדי להשלים ניצחון 2:4 משכנע. לראשונה מאז 1998, אז הגיעה שיקגו לגמר עם מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן, הבולס משחזרים את ההישג המצוין, אבל בגמר מחכה להם משוכה כבדה הרבה יותר בדמותה של מיאמי החל מהלילה שבין ראשון לשני.

לואל דנג, דרק רוז, קרלוס בוזר שחקני שיקגו חוגגים. רויטרס
החל מהלילה בין ראשון לשני נראה אותם מסתדרים עם מיאמי. דנג, רוז ובוזר/רויטרס

דרק רוז, שלאורך כל הסדרה (ובמרבית העונה) היה רגיל להיות הכוכב של שיקגו, כשקלע 25 נקודות, 44, 34 ו-33, הסתפק הפעם ב-19 (14 זריקות מהשדה), אבל זה אולי מוכיח עוד יותר עד כמה שיקגו קבוצה רב גונית שאינה מבוססת על שחקן אחד. הכוכב הצעיר חילק הלילה 12 אסיסטים ומי שהיה הבולט הלילה הוא קרלוס בוזר, שסיים עם 23 נקודות לצד עשרה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

המשחק עצמו נפתח עם הכתבת הטון של שיקגו, כשלואל דנג וג'ואקים נואה השאירו את אטלנטה מאחור, אבל ג'ו ג'ונסון הצליח להוריד את ההפרש לעשר (27:17) עם סיום הרבע הראשון. הרבע השני היה מאוזן הרבה יותר ולמרות שלואל דנג ובוזר הפגינו שליטה מצוינת בצבע, אבל זאזה פאצ'וליה השאיר את הפער על עשר עד המחצית (45:35).

שיקגו המשיכה בנסיונות הדהירה שלה, רוז סיפק כמה נקודות חשובות, אבל בוזר תפס פיקוד והעלה את ההפרש כבר ל-19 לפני שג'מאל קרופורד סגר את הרבע עם נקודות מהקו וצימק רק ל-70:53. גם נסיונות החזרה של ההוקס ברבע האחרון לא ממש צלחו בזמן שטאג' גיבסון המצוין נכנס לעניינים וההוקס התקשו לייצר עצירות, שבסופו של דבר הולידו ניצחון רביעי לבולס 73:93.

מעבר לבוזר ורוז, דנג סיים את המשחק עם 13 נקודות (5 אסיסטים, 5 ריבאודנים), נואה קלע 11 וגיבסון הוסיף 10. אצל המפסידים אפשר היה לראות בעיקר את ג'ונסון שסיים עם 19 נקודות (7 מ-18 מהשדה) ואת ג'וש סמית', שקלע 18 (7 מ-15, 5 ריבאונדים). ג'מאל קרופורד שיחק 25 דקות אבל סיים עם שמונה נקודות בלבד (2 מ-10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully