וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ספרטק סנט פטרסבורג ניצחה 69:70 את קובאן

הקבוצה של צביקה שרף נקמה בקבוצה שניצחה אותה בחצי גמר היורוצ'אלנג' ועלתה למקום הרביעי. הפסד לדרוקר ומונטגראנרו

לפני שבועיים בלבד הפסידו ספרטק סנט פטרסבורג וצביקה שרף לקובאן בחצי גמר היורוצ'אלנג'. היום (חמישי) הצליח המאמן הישראלי להשיג נקמה קטנה ומתוקה, כשספרטק סנט פטרסבורג ניצחה 69:70 את קובאן במסגרת המחזור ה-25 ועלתה למקום הרביעי בליגה. הנרי דומרקאנט הוביל את קלעי סנט פטרסבורג עם 20 נקודות, 4 חטיפות ו-4 ריבאונדים. מיחה זופאן הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים ופטריק בברלי תרם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים. אצל קובאן הצטיין ליונל צ'אלמרס עם 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ג'רמיה מאסיי קלע גם 14 נקודות ואסף גם 7 כדורים חוזרים.

באיטליה נחלה קבוצתו של שרון דרוקר, מונטגראנרו הפסד לוארזה 82:73, שמכניס אותה לבעיה רצינית בתחתית. וארזה עשתה את העבודה כבר במחצית הראשונה כשהוליכה ב-9 אחרי שני רבעים. מונטגראנרו הצליחה לחזור לקראת הרבע האחרון, אבל וארזה לא השמיטה את היתרון והשיגה ניצחון חשוב. ג'יאקומו גאלנדה הוליך את קלעי וארזה עם 19 נקודות, רונאלד סליי הוסיף 16. למונטגראנרו: טאקר 15.

גם בספרד נערך היום משחק אחד, כשריאל מדריד ניצחה 59:78 את קאחסול במשחק השלמה מהמחזור ה-33. הבלאנקוס, שהובסו בחצי גמר היורוליג על ידי מכבי תל אביב ועל ידי סיינה במשחק על המקום השלישי, חזרו לעצמם בליגה ושמרו על המקום השני. סרחיו רודריגז הצטיין בקבוצה של עמנואלה מולין עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים, סרחיו יול הוסיף 11 נקודות ו-7 אסיסטים, פליפה רייס תרם 8 נקודות ו-7 כדורים חוזרים. בקאחסול הצטיין פול דייויס עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully