וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר-יד: אס"א תל אביב תחגוג אליפות נדירה?

התל אביבים יארחו את המשחק הרביעי בסדרה (ו', 16:00, ספ' 5). ניצחון על מכבי ראשון לציון יבטיח אליפות ראשונה מאז 2002

האם אס"א תל אביב תקטע את ההגמוניה של הקבוצות מראשון לציון ותזכה באליפות ראשונה מאז 2002 ושנייה בסך הכל בהיסטוריה שלה? את התשובות נקבל מחר (שישי, 16:00, שידור ישיר בספורט 5) כאשר התל אביבים יארחו באולם האוניברסיטה את האלופה מכבי ראשון לציון. אס"א מוליכה 1:2 בסדרה, כאשר עד כה לא הושגו ניצחונות בית. תיקו או ניצחון של הצהובים יגרור את הסדרה המותחת למשחק חמישי. ניצחון של המארחים יקנה להם גם את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

"התוצאות עד עכשיו הוכיחו שהביתיות לא מהווה פקטור, אבל היא בטוח לא חיסרון והיא עשויה לעזור לנו מחר", אמר הפיבוט דן מירקוס לאתר איגוד הכדוריד. "מבחינתנו כל משחק בסדרה הוא גמר גביע, והחשיבות של המשחק היא ברורה. כשאני מקבל הרבה כדורים ומבקיע הרבה זה אומר שכל הקבוצה משחקת טוב. כולנו נותנים סדרה יפה, נמצאים בכושר ומתייחסים במלוא הרצינות. יש לנו הרבה צעירים שיכולים כבר מחר לקחת תואר אליפות, כשאחרים ששיחקו הרבה יותר שנים מהם לא לקחו".

אס"א כבר שברה העונה כמה שיאים. היא הדיחה את הפועל ראשון לציון לראשונה מזה 22 שנה מגמר הפלייאוף, קבעה שיא של משחקים שהסתיימו בשוויון (יחד עם האדומים מראשון לציון), והיא עשתה זאת עם סגל שבו יש רק זר אחד (מריו סאריץ' המצוין), לעומת שתי הראשוניות והרצליה ששיחקו עם שלושה זרים. כל הכרטיסים למשחק נמכרו כבר באמצע השבוע, ומחר צפויה אווירה נהדרת.

"מובן שהיינו שמחים להוביל, אבל זה לא הזמן להיות מאוכזב או זחוח, אלא צריך ללמוד מהטעויות. אני לא יודע אם הפסד לאס"א יהיה כישלון, אבל אנחנו רוצים אליפות השנה ואם לא נעשה זאת זו תהיה אכזבה", סיכם קפטן מכבי יואב נאמן. "אס"א נכנסה טוב יותר למשחקים בסדרה, ומחר לכל מהלך תהיה חשיבות ולא תהיה אפשרות לתקן.

מי שימשיכו להיעדר הם תום מטלון מאס"א וגיל יעקב ממכבי. מטלון בכל אופן ביקש להיכלל בסגל. אליהם הצטרף גם עידו לביא שסובל משבר בקרסול ויחסר לאס"א. התל אביבים היו עסוקים במאמצים להכשיר את המרכז ג'ו מתתיה, שבסופו של דבר צפוי לשחק. לפני המשחק תציין אס"א את זכיית קבוצת הנערים שלה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully