וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה אולימפי: ורשביאק וזינגר נפגשו עם רג'וב

ראשי הוועד האולימפי של ישראל דנו עם עמיתם בחופש התנועה של הספורטאים הפלסטינים ובקיום מחנות אימונים משותפים

יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר סיימו לפני כשעה בלוזאן פגישת עבודה שנמשכה כשבע שעות עם יו"ר הוועד האולימפי הפלסטיני, ג'יבריל רג'וב .

בפגישה דנו הצדדים בחופש התנועה של ספורטאים פלסטינים לאימונים ותחרויות. ורשביאק וזינגר הביעו עמדתם החיובית למתן מעבר חופשי וזכות ההשתתפות בתחרויות. דובר גם על קיום מחנות אימונים משותפים ותחרויות משותפות.

השניים הסבירו לרג'וב כי אין בסמכותם לקבל החלטות, והדבר כרוך כמובן בהחלטות בטחוניות. יחד עם זאת הם הבטיחו לרג'וב להציג בפני הגורמים הממלכתיים את הנושא בצורה מפורטת. דובר על כך שבשני הצדדים תיבדק האפשרות שמערכת מחוץ לוועדים האולימפיים תטפל ישירות בנושאים האלה.

ורשביאק וזינגר ציינו במהלך הפגישה כי במסגרת שיתוף הפעולה חשוב מאד שמדינות ערביות ומוסלמיות המארחות תחרויות בינלאומיות יתירו השתתפותם של ספורטאים ישראלים, וחשוב שספורטאים ממדינות אלה, שאמורים להתחרות מול ישראלים בכל מיני תחרויות, יתחרו מולם.

במקביל לקידום נושאי המעבר החופשי סוכם כי כבר לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון יהיה שיתוף פעולה מקצועי בין הצדדים. הוועד האולימפי הבינלאומי מתעתד להכין בקרוב תוכנית לסמינר מיוחד למאמנים שיתקיים במכון וינגייט.

עוד סוכם כי הפגישה הבאה תהיה בספטמבר ברמאללה, והפגישה שלאחריה הרביעית במספר בין הצדדים תתקיים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully