וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קביליו יפו וקרית מלאכי בגמר הדרומי

היפואים עלו בזכות 2:3 דרמטי באילת, קרית מלאכי גברה 0:2 על כפר שלם. בצפון עלו אסי גלבוע ועפולה. רק אחת תגיע למבחן

הדרך מליגה א' ללאומית היא לא פשוטה, אבל מכבי קביליו יפו מתכוונת ללכת עד הסוף. היום (חמישי) ניצחה הקבוצה 2:3 את בני אילת במשחק דרמטי ועלתה לשלב הבא, שם תפגוש את מכבי קרית מלאכי שגברה 0:2 על הפועל כפר שלם. המנצחת בגמר הפלייאוף בדרום תפגוש במגרש נייטרלי את המנצחת בגמר הפלייאוף בצפון, שם תתעמת אסי גלבוע שהביסה 1:4 את עירוני טבריה עם הפועל עפולה, שגברה לאחר הארכה 0:1 על עירוני קרית אתא. המנצחת תקבל את הזכות לפגוש את המדורגת 14 בלאומית (כרגע הכח עמידר רמת גן) בקרב על המקום בליגה השנייה. הדרך עוד ארוכה.

בני אילת - מכבי קביליו יפו 3:2

המשחק המרתק באילת סיפק דרמה גדולה, בסיומה שער של עידן דוד שלוש דקות בתוך תוספת הזמן סידר ליפואים כרטיס לגמר האזורי. נתנאל מולכו (39) וסולי צמח (73 בפנדל) העלו את יפו פעמיים ליתרון, כשמנגד אבי מלכה איזן עם צמד (16 ו-86) עד השער המכריע של דוד.

מכבי קרית מלאכי - הפועל כפר שלם 0:2

הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה א' דרום, התגברה שוב על כפר שלם, בדיוק כפי שעשתה בליגה הסדירה לפני כשלושה שבועות. אלירן אסאו כבש את הראשון של קרית מלאכי בדקה השלישית וקובי ועקנין סגר עניין בדקת הסיום, אך הורחק ויחמיץ את המשחק מול יפו.

אסי גלבוע - עירוני טבריה 1:4

הביתיות שיחקה תפקיד מכריע במשחק הזה, בו אודינקה אזאוצ'ה השכיח את העונה המאכזבת עם צמד בדקות 21 ו-29 ששינה את המשחק. קובי סוויסה (42) וכפיר דר (54) הוסיפו שערים, אבי עמר (46) רק צימק.

עירוני קרית אתא - הפועל עפולה 1:0 (לאחר הארכה)

איזו אכזבה מבחינת הקבוצה של רוני דורה, שאיבדה את יתרון הביתיות ונפרדה לשלום מחלומות העלייה. קרית אתא קיבלה הזדמנות אדירה להשיג יתרון בתחילת ההארכה, אבל אילן טל החמיץ מהנקודה הלבנה והעונש לא איחר להגיע. יובל שווט הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-114 ושלח את עפולה למפגש מול אסי גלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully