וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש חתם לשלוש שנים נוספות בליברפול

המאמן הסקוטי שהגיע בינואר והוביל את הקבוצה לקאמבק מרשים ולמקום החמישי, ימשיך יחד עם עוזרו סטיב קלארק

אוהדי ליברפול, שנהנים מתקופה מוצלחת של קבוצתם לאחרונה, קיבלו היום (חמישי) בשורות משמחות כשהמאמן והסמל קני דלגליש קיבל חוזה לשלוש שנים נוספות. כוכב העבר הסקוטי שהגיע כמחליפו הזמני של רוי הודג'סון, לקח את ליברפול מהחצי התחתון של הטבלה בינואר עד למקום החמישי, עם מאזן נקודות נפלא וככל הנראה כרטיס לליגה האירופית. יחד עם דלגליש ימשיך עוזרו סטיב קלארק.

"כשלקחתי את התפקיד בינואר אמרתי שאני שמח רק לעזור למועדון עד סוף העונה", נזכר דלגליש. "עכשיו הבעלים החליטו בחכמתם שהם רוצים שאשאר עוד קצת, ואלה חדשות פנטסטיות עבורי ועבור סטיב קלארק שחתמנו על החוזים האלה. זה תגמול על העבודה שעשינו יחד עם השחקנים וכל האנשים במועדון. אמרנו שאם נישאר ונעבוד יחד יהיה קל יותר להשיג תוצאות. זו הסיבה המרכזית לשיפור שלנו".

הבעלים ג'ון הנרי החמיא לדלגליש על ההשפעה המהירה שלו וטען כי אף מאמן אחר לא היה משיג את מה שהשיג הסקוטי בארבעה חודשים. בהנהלה ציינו גם את תרומתו של קלארק ואחריותו לעובדה שהקבוצה שמרה על שער נקי בשמונה מ-21 המשחקים האחרונים. "אני שמח שקני ימשיך איתנו", אמר הנרי. "כלל לא רצינו לחפש במקום אחר. הוא האיש המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully