וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: שחר פאר הודחה בשמינית הגמר

הישראלית שיחקה בצורה בינונית והפסידה 6:2, 6:2 למריה שראפובה, עלולה להידרדר לסביבות המקום ה-20 בעולם

ארבע פעמים בעבר פגשה שחר פאר את מריה שראפובה. כל המפגשים היו על משטחים קשים ובכולם ניצחה הרוסיה התמירה כשהישראלית זוכה במערכה אחת בלבד וגם זה היה במפגש הראשון אי שם בטורניר בייג'ינג ב-2005. מאז, לא הצליחה פאר אפילו להשיג מערכה אחת מול שראפובה, שאמנם סבלה מפציעה ממושכת בכתף, אך הצליחה להתאושש ושוב נראית כאחת השחקניות הכי מסוכנות בסבב. שחר פאר הפסידה היום (חמישי) 6:2, 6:2 לשראפובה בשמינית גמר של טורניר רומא היוקרתי שנערך על חימר ומהווה הכנה אחרונה לרולאן גארוס. שראפובה תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין ויקטוריה אזרנקה לאנסטסיה פאבליוצ'נקובה.

יש שיאמרו שהמשחק הערב הוכיח שוב ששחר פאר היא אמנם שחקנית גדולה, אולי הספורטאית הכי גדולה בישראל אי פעם, היא עדיין מתקשה מול השחקניות מהטופ של הטופ. את האחיות וויליאמס, שתי הבלגיות (קים קלייסטרס וז'סטין הנין) היא מעולם לא הצליחה לנצח, וגם את שראפובה, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם ונמצאת היום במקום השמיני היא עדיין לא הצליחה להכניע. פאר, שרשמה עד כה עונת חימר רעה כשהודחה מצ'רלסטון בסיבוב השלישי וממדריד כבר בסיבוב הראשון, המשיכה למעשה את העונה החלשה שלה על המשטח האדום בצורה ישירה. פאר אמנם פתחה טוב, אך ככל שהזמן חלף היא פשוט יצאה מההתמודדות ולא היוותה אפילו יריבה אמיתית עבור שראפובה.

לפאר יש הרבה סיבות לדאגה לקראת הגרנד סלאם השני של השנה, לאחר שלא הרשימה במיוחד דווקא על אחד המשטחים היותר חביבים אליה בדרך כלל. בנוסף לכך, פאר לא תתקרב בקרוב לטופ 10, לאחר שכבר הייתה מרחק נגיעה משם. מצד שני, כשהיא בכושר לא טוב כמו זה בו היא נמצאת היא לא באמת ראויה להימנות בין 10 הטניסאיות הטובות בעולם. בטוח שהיא בעצמה רוצה להיכנס לעשירייה הראשונה עם יכולת מעט יותר מרשימה. פאר עלולה להידרדר לסביבות המקום ה-20 בעולם בעקבות ההדחה המוקדמת.

מנגד, שראפובה בוודאי יכולה להיות אופטימית מהמשחק שהציגה היום ובהחלט מהעונה שלה עד כה. לאחר שהגיעה לגמר במיאמי ולחצי הגמר באינדיאן וולס, נראה שסוף סוף הרוסיה, לה יש מיליוני מעריצים ברחבי העולם, מתחילה לחזור לעצמה. בקצב הזה, ובטח כשהאחיות וויליאמס וקים קלייסטרס פצועות וקרוליין ווזניאקי לא בשיאה, נראה ששראפובה היא אחת המועמדות לזכייה ברולאן גארוס.

מהלך המשחק

פאר הצליחה לנצל את אחוזי ההגשה הנמוכים של שראפובה על מנת לגרור את יריבתה למשחק מהקו האחורי, ובסופו של דבר הצליחה הישראלית להשיג שבירה בזכות הרבה מזל וכדור שקפץ פעמיים על הרשת לפני שעבר. פאר המשיכה במומנטום ושמרה על ההגשה בדרך ל-0:2, שראפובה שמרה על שלה וזה 1:2. במשחקון הבא הצליחה שראפובה לחזור מפיגור ושברה לאחר טעות כפולה קריטית של פאר וזה 2:2. הרוסיה שמרה על ההגשה שלה בקלות אחרי טעויות של פאר ועלתה ל-2:3. במשחקון הבא הצליחה שראפובה להיות הרבה יותר התקפית, שברה וקבעה 2:4 כדי לחזק את זה עם משחקון הגשה טוב ועלתה ל-2:5. פאר קיבלה תדרוך מהמאמן שלה בהפסקה בין המשחקונים, אך זה לא עזר והיא נשברה שוב בדרך ל-2:6 לשראפובה.

פתיחת המערכה השנייה הייתה רעה מאוד מבחינת פאר. הישראלית לא הצליחה להיכנס למשחק וסבלה מהאגרסיביות של שראפובה ומהדרייב וולי שלה וזה היה 0:3 קליל לרוסיה הנהדרת די מהר והיא בריצה של 0:9 במשחקונים. המשחק המשיך להיות חד צדדי לחלוטין, כשפאר אמנם מצליחה לזכות בשני משחקונים, אך גם זה לא ריגש יותר מדי את שראפובה, שזכתה גם במערכה השנייה עם 2:6 ובסיום זה 2:6, 2:6 לשראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully