וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ למד משהו ממוריניו

מנג’ר טוטנהאם כועס על שיבוץ גמר הגביע בשבת של סיטי נגד סטוק לצד משחקי הליגה: ”זה סקנדל. עכשיו זה כמו עוד משחק”

אחרי שנחת למקום השישי בליגה ואיבד סיכוי לשוב לליגת האלופות, הארי רדנאפ וטוטנהאם יביטו מהצד על מנצ'סטר סיטי נאבקת על תואר הגביע מול סטוק. בינתיים נראה שמה שבעיקר מפריע למנג'ר זה לוח הזמנים של המשחק, ששובץ באותו יום עם מחזור הליגה. רדנאפ התבטא בחריפות בנושא השיבוץ, וכתב בטור ל'סאן': "זה פשוט סקנדל שמשחקי פרמיירליג משוחקים בשבת באותו היום שמשוחק הגמר העונה".

רדנאפ המשיך לרטון, והסביר: "עכשיו מתייחסים למשחק כמו לעוד משחק, לא כמו סיום של העונה, מה שהיה מוסיף משמעות רבה, ולא רק עבור אוהדי הכדורגל אלא עבור המדינה כולה. המשמעות של גמר הגביע השבוע תתייחס רק לאוהדי סטוק ומנצ'סטר סיטי. גמר הגביע נאלץ להתמודד עם המעמד של זכיית מנצ'סטר יונייטד באליפות כמה דקות לפני שנבעט הכדור בוומבלי".

רדנאפ הדגיש כי הוא מבין שההתאחדות האנגלית נאלצה להתמודד עם לוח זמנים צפוף, שכן גמר ליגת האלופות חל השנה ב-28 במאי, וכתב בנושא: "כן, אני יודע שגמר ליגת האלופות הוא בוומבלי ב-28 במאי. נאמר לי שדרישות אופ"א הן לאיצטדיון 'נקי' שבועיים לפני האירוע הגדול. זה אומר שוומבלי צריך להישאר ריק למשך שבועיים, אבל לבטח השבת הזו הייתה צריכה להיות ללא משחקי פרמיירליג מתוך הכבוד למפעל הוותיק ביותר בעולם. במקום זאת, המשחק הוא סנדוויץ' בין משחקי פרמיירליג, שבועיים לפני גמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully