וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-500 אוהדים ינסו לדחוף הערב את הפועל תל אביב

12.5.2011 / 10:40

האדומים מפגרים 1:0 מול הבקעה בסדרת הגמר (21:00, 5+ לייב). במ.כ. הבקעה ישקלו להמשיך עם דילייני בעונה הבאה

מ.כ הבקעה תארח היום (חמישי, 21:00, 5+ לייב) את הפועל תל אביב במסגרת משחק מספר 2 בגמר הפלייאוף בלאומית, בו מוליכה הבקעה 0:1 לאחר ניצחון 77:87 במשחק הראשון בהדר יוסף (21:00). שתי הקבוצות יודעות שגם המפסידה בסדרה עשויה לעלות לליגת העל, אך למרות זאת בבקעה הורו לשחקנים לא להתייחס לנושא בכלל, ולעלות כדי לנצח את הסדרה ולזכות באליפות.

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת המצויינת שמפגין פול דילייני בתקופה האחרונה, ובקבוצה מדברים על כך שאם ימשיך ביכולתו, בהחלט יהיה לו מקום בסגל הקבוצה בליגת העל. עוד שחקן שקיבל מחמאות במהלך השבוע הוא איתי גרינבוים, שבלם כמעט לבדו את הריצה של הפועל תל אביב ברבע הרביעי במשחק הראשון.

מנגד בהפועל תל אביב ידעו לפני הסדרה כי אין לזלזל ביריבה, אך האמינו כי גם בלעדי מתן נאור שגמר את העונה עוד בחצי גמר הפלייאוף, יוכלו לתת פייט יותר ראוי. בקבוצה לא אוהבים את התקפת איגוד הכדורסל על התנהלות האוהדים האדומים, אך למרות זאת מנסים לפעול בכדי למנוע תקריות נוספות בין הצדדים.

בהפועל מצפים מאדריאן אוטר, ששב מפציעה רק במהלך סדרת חצי גמר הפלייאוף, להרים את רמתו בקרב מתחת לסל מול הסגל המעובה של הבקעה, ויודעים שבלעדיו לא תוכל הפועל לזכות באליפות הלאומית. כ-500 אוהדים באדום צפויים לגדוש הערב את האולם בגני תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully